Gå til innhold

Beste basselement / sub til film !


Anbefalte innlegg

Vurdere å bygge nytt subwooer prosjekt ! Har bygget en del før se hjemmeside under prosjekter www.okasin.de

Men har alltid vært ganske enerådig.. skal liksom finne ut ting selv,,

Men nå vil jeg spørre dere om litt hjelp ! :)

Har et filmrom på ca 25 kvm, Klipch Høyttalere hele veien.. 2 * 450 PA trinn til subwooferen jeg bruker nå.. men den skal jeg selge.. lyst på noe nytt (igjen).. det er selve byggeprosessen som er gøy..

 

Så hvilke elementer syns dere jeg skal gå for? maks pris for element(ene) er 6000,- mdf har jeg masse av.. så jeg tenker kun på elementet..

 

og hvor kjøper jeg det? kom med forslag på konstruksjoner og element.. så legger jeg ut bilder o.l. underveis :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vurdere å bygge nytt subwooer prosjekt ! Har bygget en del før se hjemmeside under prosjekter www.okasin.de

Men har alltid vært ganske enerådig.. skal liksom finne ut ting selv,,

Men nå vil jeg spørre dere om litt hjelp ! :)

Har et filmrom på ca 25 kvm, Klipch Høyttalere hele veien..  2 * 450 PA trinn til subwooferen jeg bruker nå.. men den skal jeg selge.. lyst på noe nytt (igjen).. det er selve byggeprosessen som er gøy..

 

Så hvilke elementer syns dere jeg skal gå for? maks pris for element(ene) er 6000,- mdf har jeg masse av.. så jeg tenker kun på elementet..

 

og hvor kjøper jeg det? kom med forslag på konstruksjoner og element.. så legger jeg ut bilder o.l. underveis  :thumbup:

8697976[/snapback]

 

 

Glem det hele :thumbdown: jeg har funnet ut det selv he he (som vanlig )..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...