Gå til innhold

Hva kan jeg få for denne pcen her??

Anbefalte innlegg

Hei selger en xp2000+,med 768ddram,3hardisker,en på 30giga,40giga,80giga.Cd-brenner asus 48x16x48.Cd-rom 52x.Sjermkort geforce 4 ti4600 128ddram.19"sjerm,tastatur og mus,soundblaster live lydkort,modem,nettverkskort.Chieftec big tower(blått)med 420 watt strømforsyning.6 vifter i kabinettet,blanke vifter med lys i(blått lys).mengder med nye spill og programer følger med++++++++++++++++

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anta et sted rundt 8000+? Litt avhengig av hvor gammelt det er. CPUen er "gammel" RAMen er et pluss. HDene er av hvilket merke? 150gig er ikke verst. CDrom er "verdiløs" Skjermkortet er bra, kabinettet er godkjent, strømforsyninga er bra, brenneren er bra. Progz og spill teller lite (Så sant det ikke er snakk om original vare, da bør du spesifisere det) 19" skjerm er vel ikke mer enn det må være i dag?

Lenke til kommentar
Mellomrom er en fin ting ;)

Som om jeg skulle sagt det selv :)

Hei selger en xp2000+,

med 768ddram,

3hardisker: en på 30giga, 40giga, 80giga.

Cd-brenner asus 48x16x48.

Cd-rom 52x.

Sjermkort geforce 4 ti4600 128ddram.

19"sjerm,

tastatur og mus,

soundblaster live lydkort,

modem, nettverkskort.

Chieftec big tower (blått) med 420 watt strømforsyning.

6 vifter i kabinettet, blanke vifter med lys i(blått lys).

Mengder med nye spill og programer følger med++++++++++++++++

<Dette gjør det litt mer oversiktelig 8) >

Lenke til kommentar

Tok en rask sjekk av hva det samme koster nytt, kom til ca 12000

Nå snakker jeg ut fra meg personlig, men ting som Lydkort, LAN og Progz teller ikke med. Ganske enkelt fordi det ikke er noe problem å få tak i til en billig penge.

Regner med at 80gigen er WD, men om de 30 og 40 gigene er IBM trekker det ned for endel mennesker. Du bør iallefall ta med hvilken serie det er. Men som sagt dette er meg personlig. Jeg syntes jeg hadde strukket meg lengt ved å gi 8K for den, ganske enkelt fordi jeg ikke hadde hatt problemer med å skaffe en (for meg) like god PC til den prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...