Luunde Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg starter pcen fint opp, kommer inn i biosen.. Men da jeg skal starte den opp rett før loading xp, kommer det, NTDLR MISSING, HVa kan dette være?? Dette er ikke min pc, 2 kompiser sine, begge sine pcer skjedde d sånn her på samme dag. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Søk på NTLDR missing, du er ikke den første som har problemet. Mulig du kan løse problemet med å boote opp med XP plata og bruke recovery funksjonen der. Edit; Rettet NTDLR til NTLDR Endret 25. mai 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
Sean M. Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Ta deg tid til å lete litt på dette forumet, så oppdager du at mange ting er blitt svart på før. Se her. Filen heter foresten ntldr (NT loader). Wipeout var først der gitt. :!: Endret 25. mai 2007 av Sean M. Lenke til kommentar
Lucifer24 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 NTDLR er en av oppstartsfilene til windows, kan være mange forskjellige grunner til at du får den feilmeldingen. Er også mange måter å fikse det på. Leste kjapt gjennom denne artikkelen og den ser ut til å dekke det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå