kbkjetil Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 Se litt på Rieju. Mrx Crosser Smx Supermotard Rs2 Liggesykkel (er ikke så fornøyd med den da) Men ikke kjøp Spike (x) Eller RR (x) Det er degraderinger av Mrx og Smx. Bare noe tull... Vær heller litt raus å kjøp Smx/mrx pro.. Utrolig fete å gode. Men det er min mening iallefall;) www.Riejumoto.com Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 min rieju rr var dødsgod helt til girkassa røyk, girkasser ryker ofte på desse? har hørt det... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 16. juni 2007 Del Skrevet 16. juni 2007 (endret) Kjøpe meg moped snart, Noen anbefalninger? kom med hva som helst, bare ikke slik som gamle rustne tempoer.på forhånd takk 8697667[/snapback] Gamle rustne tempoer? Gi meg EN god grunn til å ikke kjøpe en "RUSTEN" gammel tempo? Her skal jeg gi deg et par GODe grunner på rappen: 1. De går ALLTID, du finner ikke moped med mer kvalitet. Jeg har en 1990 modell tempo, den går ALLTID, vært konstant rævkjørt siden ny, først NÅ måtte jeg bytte lager i motoren, når jeg splitta den RANT det kuler ut - men den starta enda og den går like pent nå. 2. De stiger i verdi, i motsetning til alt annet 3. Billige å bruke, kjøre, fikse og eie. 4. De er BEHAGELIGE 5. Med comet sett går de for bra. 6. De gjør 60 på sletta orginalt, skal du kjøre orginalt bør du absolutt kjøpe en Tempo. Bare for å gi deg et innblikk i at gammelt og godt er tingen om du vil være økonomisk. Men greit, vil du ha en ny sykkel vil jeg få andbefalle Derbi eller Gilera, da disse går greit orginalt, og best av alle mopeder uplombert. Vil gjerne blande meg inn i TSX diskusjonen og få legge til at TSX er kvalitet, de tåler UTROLIG mye herjing. Og effektanlegg er ubrukelig med mindre du har trimsyl og gasser. Orginal-anlegget har kke plomber, siden dette er en 2.5hks motor ( ikke en 6-7hks motor som Derbi osv har nå ). Det du kan gjøre for å få mer fart på TSX er å file opp eksosporten 1mm, da får du dratt ut gira helt til 10k, istedet for 7k som den butter i mot på orginalt. Det er fordi 2.5k og 7hks motorene til suzuki har for lav eksosport for å få brukt gira ordentlig (Dermed en slags nedplombering ). Der lærte vi no nytt i dag og ? ; ) Endret 16. juni 2007 av scoot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå