Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe meg moped snart, Noen anbefalninger?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rieju er flotte sykler. Går greit uplombert.

Rieju RR en flott "cross" sykkel med sm dekk.

Rieju Rs2 racing sykkel. En av disse valgene er gode.

Smak og behag, velg den du vil ha ikke den alle andre vil at du skal ha. Lykke til

Lenke til kommentar

Kjøp derbi.

Derbi har godt kvalitet på motoren, er en sterk motor som tåler trim ifårhold til am6 (vet noen blir forbanna)

Den går også bra orginalt.

Er også den tøffeste 50cc etter min mening.

Det enest som er et lite problem er elektronikken har jeg hørt, men har ikke vært noe feil på min.

Cpi sm og yamaha dtx er også tøffe mopeder

Lenke til kommentar

suzuki RMX med effektanlegg i 95-115 kan du drømme så mye om som det går and . og at TSX går best ? :D haha :lol: dette er luftavkjølte motrer som trenger mye trimm for å gå bra

men når det kommer til sykkel er følgende merker gode :

Derbi , Rieju , aprilia , malaguti , peugeot , gilera , CPI og yamaha

alle disse syklene har AM6 motor , utenom derbi og Gilera , som har en motor som er laget av av derbi . På papiret er derbi motoren litt sterkere en AM6 , men dette har lite å si i praksis . Så derfor bør du se på forskjellige mopeder disse merkene har og kjøpe den du liker best :)

mvh Evil-Duck

Lenke til kommentar
suzuki RMX med effektanlegg i 95-115 kan du drømme så mye om som det går and . og at TSX går best ?  :D  haha  :lol:  dette er luftavkjølte motrer som trenger mye trimm for å gå bra

alle disse syklene har AM6 motor , utenom derbi og Gilera , som har en motor som er laget av av derbi . På papiret er derbi motoren litt sterkere en AM6 , men dette har lite å si i praksis . Så derfor bør du se på forskjellige mopeder disse merkene har og kjøpe den du liker best :) 

mvh Evil-Duck

8726615[/snapback]

Tsx går jo bedre enn rmx orginalt da! rmx er nyere og har derfor fler plumper i potta!

Lenke til kommentar
suzuki RMX med effektanlegg i 95-115 kan du drømme så mye om som det går and . og at TSX går best ?  :D  haha  :lol:  dette er luftavkjølte motrer som trenger mye trimm for å gå bra

mvh Evil-Duck

8726615[/snapback]

Tsx går jo bedre enn rmx orginalt da! rmx er nyere og har derfor fler plumper i potta!

8729253[/snapback]

orginalt ja , men når det så kommer til at du vil øke effekten litt så er TSX ikke en kjempegod sykkel .

Lenke til kommentar

orginalt ja , men når det så kommer til at du vil øke effekten litt så er TSX ikke en kjempegod sykkel .

8730804[/snapback]

Hvem vil øke effekten bare "litt" spør nå jeg... :whistle:

8731011[/snapback]

vel for å si det på en annen måte da . effektanlegg på en AM6/Derbi sykkel = 90 km/t

effektanlegg på en TSX = ca 70 km/t

det var det poenget jeg ville frem til :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kjøp Suzuki Rmx..

eg har de, aldri hatt noke problem med den..

Går Godt med Effektannlegg(95-115 km/t):)

Men de e berre mi meining da :)

8699829[/snapback]

En Rmx med effektanlegg går nok ikke i 95-115 km/t ;) det er å ta i litt.. med effektanlegg går den vel i ca 70-80 vil jeg tenke

men Rmx er til å anbefale uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...