l_man Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Kjøpe meg moped snart, Noen anbefalninger? kom med hva som helst, bare ikke slik som gamle rustne tempoer. på forhånd takk Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Rieju er flotte sykler. Går greit uplombert. Rieju RR en flott "cross" sykkel med sm dekk. Rieju Rs2 racing sykkel. En av disse valgene er gode. Smak og behag, velg den du vil ha ikke den alle andre vil at du skal ha. Lykke til Lenke til kommentar
simmiz Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Kjøp derbi. Derbi har godt kvalitet på motoren, er en sterk motor som tåler trim ifårhold til am6 (vet noen blir forbanna) Den går også bra orginalt. Er også den tøffeste 50cc etter min mening. Det enest som er et lite problem er elektronikken har jeg hørt, men har ikke vært noe feil på min. Cpi sm og yamaha dtx er også tøffe mopeder Lenke til kommentar
azazel91 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Kjøp Suzuki Rmx.. eg har de, aldri hatt noke problem med den.. Går Godt med Effektannlegg(95-115 km/t) Men de e berre mi meining da Endret 25. mai 2007 av azazel91 Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ville satset på Derbi, kvalitets-sykkel Muuuligens en CPI SM... den har også merkemotor Lenke til kommentar
samesau Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Kjøp Suzuki tsx! Kan bli veldig fine med noen enkle trekk, pluss at den er en av de mopeden som går best! http://www.autodb.no/mc/ Lenke til kommentar
azazel91 Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Kjøp Suzuki tsx! Kan bli veldig fine med noen enkle trekk, pluss at den er en av de mopeden som går best! http://www.autodb.no/mc/ 8704141[/snapback] Bra du helde med Suzuki du og hehe Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 suzuki RMX med effektanlegg i 95-115 kan du drømme så mye om som det går and . og at TSX går best ? haha dette er luftavkjølte motrer som trenger mye trimm for å gå bra men når det kommer til sykkel er følgende merker gode : Derbi , Rieju , aprilia , malaguti , peugeot , gilera , CPI og yamaha alle disse syklene har AM6 motor , utenom derbi og Gilera , som har en motor som er laget av av derbi . På papiret er derbi motoren litt sterkere en AM6 , men dette har lite å si i praksis . Så derfor bør du se på forskjellige mopeder disse merkene har og kjøpe den du liker best mvh Evil-Duck Lenke til kommentar
ENAT Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Rieju MRX (Pro) - finnes ikke mer elsk moped! Men Derbi Senda er også fine mopeder. Lenke til kommentar
samesau Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 suzuki RMX med effektanlegg i 95-115 kan du drømme så mye om som det går and . og at TSX går best ? haha dette er luftavkjølte motrer som trenger mye trimm for å gå bra men når det kommer til sykkel er følgende merker gode : Derbi , Rieju , aprilia , malaguti , peugeot , gilera , CPI og yamaha alle disse syklene har AM6 motor , utenom derbi og Gilera , som har en motor som er laget av av derbi . På papiret er derbi motoren litt sterkere en AM6 , men dette har lite å si i praksis . Så derfor bør du se på forskjellige mopeder disse merkene har og kjøpe den du liker best mvh Evil-Duck 8726615[/snapback] Tsx går jo bedre enn rmx orginalt da! rmx er nyere og har derfor fler plumper i potta! Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Kjøp en Rieju Mrx. De går bra og ser bra ut Ville ikke gått for en Derbie, det er gode mopeder men Rieju har kvalitet. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Derbi er gode sykler.. Kjøpte en derbi sjøl for ikke så lenge sia, er kjempe fornøyd iallefall.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 suzuki RMX med effektanlegg i 95-115 kan du drømme så mye om som det går and . og at TSX går best ? haha dette er luftavkjølte motrer som trenger mye trimm for å gå bra men når det kommer til sykkel er følgende merker gode : Derbi , Rieju , aprilia , malaguti , peugeot , gilera , CPI og yamaha alle disse syklene har AM6 motor , utenom derbi og Gilera , som har en motor som er laget av av derbi . På papiret er derbi motoren litt sterkere en AM6 , men dette har lite å si i praksis . Så derfor bør du se på forskjellige mopeder disse merkene har og kjøpe den du liker best mvh Evil-Duck 8726615[/snapback] Tsx går jo bedre enn rmx orginalt da! rmx er nyere og har derfor fler plumper i potta! 8729253[/snapback] orginalt ja , men når det så kommer til at du vil øke effekten litt så er TSX ikke en kjempegod sykkel . Lenke til kommentar
samesau Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 orginalt ja , men når det så kommer til at du vil øke effekten litt så er TSX ikke en kjempegod sykkel . 8730804[/snapback] Hvem vil øke effekten bare "litt" spør nå jeg... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 orginalt ja , men når det så kommer til at du vil øke effekten litt så er TSX ikke en kjempegod sykkel . 8730804[/snapback] Hvem vil øke effekten bare "litt" spør nå jeg... 8731011[/snapback] vel for å si det på en annen måte da . effektanlegg på en AM6/Derbi sykkel = 90 km/t effektanlegg på en TSX = ca 70 km/t det var det poenget jeg ville frem til Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Aprilia DiTech scooter. Da får du noe som holder, funker, lett å trimme (omprogramere)... Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Kjøp Suzuki Rmx..eg har de, aldri hatt noke problem med den.. Går Godt med Effektannlegg(95-115 km/t) Men de e berre mi meining da 8699829[/snapback] En Rmx med effektanlegg går nok ikke i 95-115 km/t det er å ta i litt.. med effektanlegg går den vel i ca 70-80 vil jeg tenke men Rmx er til å anbefale uansett Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 TVIIIIILSOMT at en RMX går 95-115km/t med bare effektanlegg!! 70-80..ja, mer sannsynelig! Suzuki TSX = Noe dritt! det er noe av det daueste jeg noen sinne har kjørt! bra sykkel - Derbi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå