levlex Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hvilken operatør som skal få eneretten på iPhone i Europa er fortsatt uvisst. Det kan gjør Norge uaktuell for Apples første telefon. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Så det skal absolutt være en operatør også i Europa som får enerett? Da kommer den i hvert fall ikke til Norge med det første. Er ingen større Europeiske operatører som har tjenester i Norge. Sjansen for at Telenor får eneretten foran eksempelvis Vodafone, Orange eller Telekom er forsvinnende liten, spør du meg ... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Men, jeg tar heller ikke så tungt. iPhone har et spennende GUI, men utover det er det ikke så mye ... Lenke til kommentar
magnus Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tviler på folk i europa er villige til å bytte billig bruk mot dyr bruk bare for å få den telefonen. Vi har et totalt annet system en i usa og det burde apple merke seg før de driter seg ut. Produktet er sikkert bra, men uten et åpent marked vil de nok slite. SE og de andre er ikke så mange mnd etter hvis de bare får ut fingeren og begyner å tenke software og ikke bare hardware. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ebay kommer til å koke over av iPhone så jeg tar det med ro uansett Tror jeg kommer til å holde meg til de "vanlige" mobiltelefonene en stund før jeg går over til iPhone. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hva er det egentlig med Apple?? Med mindre de kan eie en kunde vil de ikke ha dem... M. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Tviler på folk i europa er villige til å bytte billig bruk mot dyr bruk bare for å få den telefonen. 8697946[/snapback] Du kjenner vist ikke til apple kunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg