mcgroven Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Monster med ulike DirectX-versjoner. Se videoen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 aiaiaiai ...det spillet kommer til å bli bare helt rått. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg syntes det så knallbra ut med DX9, men gud hjelpe meg som DX10 gir 'det lille ekstra'. Ingen tvil om det. Dere som har pc som takler dette får bare glede dere, jeg må bytte hele plattformen og det blir desverre ikke denne høsten Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Klarer ikke å vente lenger på dette spillet Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Joda, man kan lett se at disse nye videoene er DX10 promovideoer, de har forseggjort litt ekstra med DX10 delen for vise fram hva som er mulig. Men når det er sagt så ser det ikke ut til at man kan akkurat kalle seg en taper fordi man kun har DX9 kort i maskinen... Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Dette spillet imponerer bare mer og mer for hver video jeg ser. Man ser ganske tydelig mer HDR og en slags motion-blur effekt ved bruk av DX10. Nå blir det spennende å se hvordan det endelig produktet blir da! Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Tydelig forskjell på hvordan de har laget videoene ja. Hadde vært fint med en helt identisk snutt å se til. Føler faktisk også at lyden er annerledes i denne snutten... litt drøyt kanskje? Eller er det også forandringer i lydkvalitet? Endret 25. mai 2007 av snoemann Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 sant nok. Burde vært identisk videosekvens med splitscreen. Men det er uansett imponerende, ingen tvil om det. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tydelig forskjell på hvordan de har laget videoene ja. Hadde vært fint med en helt identisk snutt å se til. Føler faktisk også at lyden er annerledes i denne snutten... litt drøyt kanskje? Eller er det også forandringer i lydkvalitet? 8699366[/snapback] DirectX er ikke bare grafikk, er lyd også. Denne delen blir dog ofte glemt, da grafikken i all hovedsak er hva folk interesserer seg for. Er forøvrig enig at de burde slippe et helt likt klipp, så man virkelig fikk se forskjellen. Jungle fight er nokså lik, men også her er Dx10 delen lengre. Er forståelig at utviklerne vil at folk skal spille spillet i Dx10, da de tross alt har brukt mest tid på og både promotere og arbeide med Dx10- delen (Ville jeg ihvertfall tro). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg