AKIRAx77 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg har både sisoft sandra og 3Dmark instalert...men jeg er ikke helt sikker på om de kan fortelle meg vilken hastighet AGP porten min står på...1x, 2x eller 4x (hovedkorte mitt støtter ikke 8x). Jeg vil bare ha en positiv bekreftelse på at maskinen min kjører 4x. AKIRA Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 har du sett i biosen? Mvh Haavard Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 har du sett i biosen? Mvh Haavard Enig Lenke til kommentar
Nimr0d Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 har du sett i biosen? Mvh Haavard Enig Ikke vits å gjøre "narr" av ham på noen måte... Sliter med samma problem... I biosen min står det 4x, i sisoftsandra: 4x i 3dmark 2x i registeret 4x... Lenke til kommentar
zapper Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 I biosen min står det ingen ting om AGP hastigheten, bare et grått felt med "auto". Så det er sagt. Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 sorry men det var ikke sånn ment.. men jeg bare lurte.. rart problem men.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 hva hovedkort har du, MSI feks har extra tools som kan si deg slikt Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Som nevnt av andre...BIOS fikk jeg ikke så mye ut av. Glemte å skrive det i første posten. ah..powerstrip..godt forslag..skal teste det. Og ja, jeg har MSI, så skal se hva fuzzy logic sier..burde jeg jo også ha tenkt på. mkay..da er det avgjort.. MSI InfoView sier jeg kjører 4x!!!!...da er jeg happy!! *s* AKIRA Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 har du sett i biosen? Mvh Haavard Enig Ikke vits å gjøre "narr" av ham på noen måte... Sliter med samma problem... I biosen min står det 4x, i sisoftsandra: 4x i 3dmark 2x i registeret 4x... Hvem har sagt at vi gjorde narr? Det var dine ord... Jeg bare lurte på om vedkommende hadde sett i BIOS-en - and your point iz? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå