Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ohhey, stor forskjell!! Gud så gøy det er med spill, glad jeg er "ung" og lever i 2007, tenk hvordan spill ser ut om 10 - 20 år! :dribble:

Crysis ser meget bra ut, og hvordan trærne går i bakken når man er rambo i skogen, nice, dette blir bra (håper jeg)

Over og ut...

Lenke til kommentar
What? Så fader ikke forskjell jeg. Eneste var at han gikk mye nærmere vegetasjonen i DX10, så man så den bevege seg. De skulle brukt granat i DX9 også, så vi kunne sett forskjellen.

8697709[/snapback]

Forskjellen er ganske stor om du vet hva du skal se etter. Stort sett er det snakk om effekter innen lys og skygge. Også er det bedre interaksjon mellom vegetasjonen i DX10.

For den vanlige dødelige vil man ikke se den store forskjellen. Til nå ser jeg ikke hvordan DX10 rettferiggjør kjøpet av et DX10-kort. Så jeg tror nok folk med DX9-kort slipper å bekymre seg så altfor mye om å gå glipp av ting.

Lenke til kommentar

Vanvittig grafikk! Vanvittig! Heeeeeelt vanvittig! :dribble:

Men...hvordan er det fiendene beveger seg? Minner om spill jeg prøvde for 7 år siden...soldatene står der, fyrer fast av 2 skudd om gangen, søker ikke ly eller *flytter seg* i det hele tatt??

Soldat 1 står attpåtil og fyrer støtt og jevnt av 15 meter til høyre for spilleren. Greit. Man kan bli forvirra av å bli skutt. Men ikke *før* man blir skutt.

Siste soldat fyrer av 10 skudd i rolig tempo mot spilleren som beveger seg en halv meter i sekundet. Ser ikke indikasjon på at han treffer i det hele tatt.

Skytespill skal ikke være som å skyte på blinker.... :(

Mulig AI, fysikk osv er skrudd ganske langt ned for å få fin flyt i grafikken?

Jeg får vel bare betrakte dette som Work In Progress...tror dette muligens blir et spill jeg kjøper KUN på grunnlag av grafikken...AI har jo sett ok ut i andre Crysis-filmer... :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg synes det virker som om de ikke kjører DirectX 9-delen på fullt, bevisst for å gjøre DirectX 10-delen mer overveldende.

8698197[/snapback]

Litt enig der. Så ut som DX9 var uten HDR, mens DX var med. Det så også ut som motion blur og field of depth manglet i DX9.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
mulig de fiendene har blitt progga til å stå stille, og at dette er mere for å vise frem grafikk enn AI.

8698387[/snapback]

Vil tro det jeg også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...