mcgroven Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jungelkamp med ulike DirectX-versjoner. Se videoen Lenke til kommentar
tony77 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ohhey, stor forskjell!! Gud så gøy det er med spill, glad jeg er "ung" og lever i 2007, tenk hvordan spill ser ut om 10 - 20 år! Crysis ser meget bra ut, og hvordan trærne går i bakken når man er rambo i skogen, nice, dette blir bra (håper jeg) Over og ut... Lenke til kommentar
-Turin_Turambar- Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 What? Så fader ikke forskjell jeg. Eneste var at han gikk mye nærmere vegetasjonen i DX10, så man så den bevege seg. De skulle brukt granat i DX9 også, så vi kunne sett forskjellen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 What? Så fader ikke forskjell jeg. Eneste var at han gikk mye nærmere vegetasjonen i DX10, så man så den bevege seg. De skulle brukt granat i DX9 også, så vi kunne sett forskjellen. 8697709[/snapback] Forskjellen er ganske stor om du vet hva du skal se etter. Stort sett er det snakk om effekter innen lys og skygge. Også er det bedre interaksjon mellom vegetasjonen i DX10. For den vanlige dødelige vil man ikke se den store forskjellen. Til nå ser jeg ikke hvordan DX10 rettferiggjør kjøpet av et DX10-kort. Så jeg tror nok folk med DX9-kort slipper å bekymre seg så altfor mye om å gå glipp av ting. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tror kjeven min gikk utav ledd. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tror dette er en grunn til å "få" seg Vista... nei... ikke piratkopiert Lenke til kommentar
JimmyVolatile Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Vanvittig grafikk! Vanvittig! Heeeeeelt vanvittig! Men...hvordan er det fiendene beveger seg? Minner om spill jeg prøvde for 7 år siden...soldatene står der, fyrer fast av 2 skudd om gangen, søker ikke ly eller *flytter seg* i det hele tatt?? Soldat 1 står attpåtil og fyrer støtt og jevnt av 15 meter til høyre for spilleren. Greit. Man kan bli forvirra av å bli skutt. Men ikke *før* man blir skutt. Siste soldat fyrer av 10 skudd i rolig tempo mot spilleren som beveger seg en halv meter i sekundet. Ser ikke indikasjon på at han treffer i det hele tatt. Skytespill skal ikke være som å skyte på blinker.... Mulig AI, fysikk osv er skrudd ganske langt ned for å få fin flyt i grafikken? Jeg får vel bare betrakte dette som Work In Progress...tror dette muligens blir et spill jeg kjøper KUN på grunnlag av grafikken...AI har jo sett ok ut i andre Crysis-filmer... Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg synes det virker som om de ikke kjører DirectX 9-delen på fullt, bevisst for å gjøre DirectX 10-delen mer overveldende. Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg synes det virker som om de ikke kjører DirectX 9-delen på fullt, bevisst for å gjøre DirectX 10-delen mer overveldende. 8698197[/snapback] Litt enig der. Så ut som DX9 var uten HDR, mens DX var med. Det så også ut som motion blur og field of depth manglet i DX9. Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tja, Jeg kan nå ikke gjøre noe annet enn å glise godt uansett... Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Endelig kan jeg se videoene fra Gamer.no ! Hurra! Utrolig for et spill, jeg er sjokkert Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Vel, så litt forskjell. Men fiendene så ut til å være tilbake stående eller noe. De står jo bare der og blir plaffet ned. Det ser bra ut, men ikke morsomt ut i den videoen der Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Var virkelig fin film Lenke til kommentar
darker Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 mulig de fiendene har blitt progga til å stå stille, og at dette er mere for å vise frem grafikk enn AI. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 mulig de fiendene har blitt progga til å stå stille, og at dette er mere for å vise frem grafikk enn AI. 8698387[/snapback] Vil tro det jeg også. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jess! Håper dette kan legge en demper på alle som sier "det er umulig å se forskjell på DX9 og 10. Alt ser likt ut osv" Deilig å se demoer som demonstrerer forskjellen i praksis Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ny data er snart i huset, med Vista. Nå kan jeg le av alle som bruker XP! Fy faen så bra det ser ut... Lenke til kommentar
xm8 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Får håpe at Crytek kommer med noen nyere videoer snart, disse er jo tross allt over ett år gamle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg