Potetdamen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Henta ut en ny pc i går, heiv meg i bygging, woho alt er i boks nå tenker jeg.. men nei! Fyrer i gang vidunderet også popper "No signal" opp på lcd skjermen. Jeg tenkte det var skjermkortet, og kansje det er det? Siden mitt gamle 7600GT funker som snus i den nye maskinen, men med det nye x1950xt kortet mitt så popper "no signal" opp med en gang. Vifta går på skjermkortet og det er 2 røde lys på det som er på hele tiden. Har også testet det nye skjermkortet i den gamle maskina, samme der. "No signal" Defekt? Edit: Hiper 530W psu skal holde. Endret 25. mai 2007 av geedoo Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Høres ut som skjermkortet er defekt, ja. Virker det som om PC-en virker ellers? Får du bios-beep når du starter den? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Høres ut som skjermkortet er defekt, ja. Virker det som om PC-en virker ellers? Får du bios-beep når du starter den? 8697239[/snapback] Jeg får ett "pip" ja. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det er bra - da virker all den andre maskinvaren. Du har ikke mulighet til å teste et annet skjermkort i PC-en? Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Det er bra - da virker all den andre maskinvaren. Du har ikke mulighet til å teste et annet skjermkort i PC-en? 8697256[/snapback] Fint det. Jeg prøvde mitt gamle 7600gt kort i den nye maskinen, da fikk jeg bilde. Skal også prøve x1950xt kortet i en maskin nedi kjellern her, men duden er på jobb atm så det går ikke nå. Bare for og være sikker. Edit: Popper "no signal" opp nedi kjellern også så får jeg bare returnere kortet så får komplett.no ta en titt på det. Endret 25. mai 2007 av geedoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå