Agrostar Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Eg berra må få ut da som skjedde idag. Ringde til Komplett for eg skulle hatt ei vare som dei har vore utsolgt for ei stund. Står at det skulle komme inn att den 21. Ringde og sa at eg skulle hatt den, men at den var utsolgt og at det stod at den kom innatt den 21. Men idag er det den 25. Ja, sa han. Lurde på om han visste når den kom innatt. Nei. Spurde litt andre spørsmål. Fekk berra nei som svar. Aldri noko meir. Så eg sa takk for "hjelpa" og la på. Verste kundebehandlingen eg har vore borti! Han kunne no sagt litt om når dei bestilte eller eit eller anna. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Det er ikke sikkert at han viste, eller hadde oversikt. Kan også være at han ikke hadde fått kaffen sin på morran! Har du forsøkt å ringe dem igjen, for å prate med noen andre? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Det er ikke sikkert at han viste, eller hadde oversikt. Kan også være at han ikke hadde fått kaffen sin på morran! Har du forsøkt å ringe dem igjen, for å prate med noen andre? 8697115[/snapback] Nei, trur eg sender mail neste gong. Kan hende han ikkje hadde fått frokost i heile tatt Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Ja, det er jo skjeldent at de er idioter bare for å være det Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Virka nesten som om han var det. Lika sur i nei'en sin uansett kva eg sa... Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Foreslår at du sender en mail, og holder tråden her oppdatert med videre fremgang. Komplett pleier å være flinke på service. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Vel, ringde på nytt idag. Kom til eit anna og blidare menneske. Eg spurde om han visste når dei fekk vara inn og gav han ordrenummeret. Fekk beskjed om at han skulle sende mail og at lista kom til å bli oppdatert i kveld eller i morgo. Var meira fornøgd med Komplett idag Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Vel, ringde på nytt idag. Kom til eit anna og blidare menneske. Eg spurde om han visste når dei fekk vara inn og gav han ordrenummeret. Fekk beskjed om at han skulle sende mail og at lista kom til å bli oppdatert i kveld eller i morgo. Var meira fornøgd med Komplett idag 8732015[/snapback] Kan det tenkes at det hadde kommet inn info siden sist du hadde kontakt med de? Det hender seg faktisk ofte at produsenter ikke helt vet når de kan levere den neste batchen med varer fordi de ofte må prioritere de største kundene (OEM-produsentene) foran mindre aktører. På samme måte som du har en ordre inne hos Komplett og du ikke vet når du får varene dine, så har Komplett en ordre inne hos sin distributør som kanskje ikke vet når ordren de har hos produsenten blir levert. Det er synd å si, men det er ikke alltid det finnes et svar på alle spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå