Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"69" - Hva, hvordan og hvorfor! NB! Grisebilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
69 er en helt flott stilling :)

Burde testes hvis du ikke har prøvd, og selvfølgelig har en partner ;)

8700589[/snapback]

Fungerer fint med en oppblåsbar dukke også.. ..har eg hørt..

8700623[/snapback]

det er nå ganske mye lettere å skaffe seg ei dame å ha sex med enn ei opplåsbar dukke. hvertfall jeg som bur her på bygdelandet.

8701094[/snapback]

Eller en sau#kremt#

Lenke til kommentar
69 er en helt flott stilling :)

Burde testes hvis du ikke har prøvd, og selvfølgelig har en partner ;)

8700589[/snapback]

Fungerer fint med en oppblåsbar dukke også.. ..har eg hørt..

8700623[/snapback]

det er nå ganske mye lettere å skaffe seg ei dame å ha sex med enn ei opplåsbar dukke. hvertfall jeg som bur her på bygdelandet.

8701094[/snapback]

Eller en sau#kremt#

9022150[/snapback]

Nå synes jeg denne diskusjonen har gått fryktelig off-topic. Denne tråden handler om griser og 69. Da synes jeg vi skal holde oss til temaet. Hva blir det neste nå? Skal folk begynne å diskutere 42 også?

Lenke til kommentar

Veldig fin stilling om du ikke er å fylla :) Fant en dame på fylla og gikk hjem og hadde det skikkelig gøyalt. Når jeg våkna på morgenen og så meg i speilet så jeg ut som en dårlig skrekkfilm, med blod over hele trynet og dårlig smak i munnen! Hun hadde jo ikke fortalt meg at hun hadde mensen. :blush:

true story!! (får enda frysninger av og tenke på det)

Lenke til kommentar
Veldig fin stilling om du ikke er å fylla :) Fant en dame på fylla og gikk hjem og hadde det skikkelig gøyalt. Når jeg våkna på morgenen og så meg i speilet så jeg ut som en dårlig skrekkfilm, med blod over hele trynet og dårlig smak i munnen! Hun hadde jo ikke fortalt meg at hun hadde mensen.  :blush:

true story!! (får enda frysninger av og tenke på det)

9042196[/snapback]

He He He, kompis av meg gjorde det samme. Ringte meg morgenen etter å lurte på om han hadde vært i slossing kvelden før. Men når dama også sto opp fikk vi den virkelige forklaringen. Vi ler godt av det å mobber de for det enda :!:

Lenke til kommentar
Grunnen til at menn skal ligge underst i 69 har ingenting med at dere gjør mye jobb ellers eller at det er tungt for jenten å løfte nakken hele tiden, det har noe med at om dere ligge røverst kan jenta bli kvelt.

9042951[/snapback]

Ligger gutten slik at han hviler seg på en eller to knær er ikke det er problem. Så nei, det er ingen fasit.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...