Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"69" - Hva, hvordan og hvorfor! NB! Grisebilder

Anbefalte innlegg

"69"

En av verdens mest kjente sexposisjoner er den såkalte "69". Dette er en sex stilling som involverer TO parter (og er derfor uaktuell for de fleste på forumet). Den kan være to av samme kjønn eller to av ulike kjønn.

Poenget her er at man skal utøve munnsex på hverandre samtidig.

Opphavet skyldes at det ene 6 tallet er snudd 180 grader til å bli et ni tall, som da skal symbolisere to mennesker.

Stillingen ser slik ut:

NB! Dette er et skikkelig grisebilde!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
513166207_51333efb3d_o.jpg

wikipedia hadde denne dårlige artikkelen på saken

Husk at renslighet hos begge parter er en nødvendighet. Skulle det lukte "reker" av jenta er det stor sjanse for bakteriell vaginose, noe som enkelt lar seg behandle. Dog er det mange jenter som ikke vet at de har det. Ellers gjelder jo sykdomssymptomer hos begge parter.

Fordelen med stillingen er at den er behagelig og at man har full kontroll over partneren. Det oppmunteres til bruk at leketøy under denne akten :)

Da ønsker jeg lykke til for dere som ikke visste om denne stillingen før nå :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

oivind_dahle skriver om "69" dette må jo være bra tenkte jeg og klikka inn.

Så leste jeg

Dette er en sex stilling som involverer TO parter (og er derfor uaktuell for de fleste på forumet).

Og der var dagen ødelagt :p

Men joda du får bare fortsette å ta for deg en etter en :!:

Lenke til kommentar
69 er en helt flott stilling :)

Burde testes hvis du ikke har prøvd, og selvfølgelig har en partner ;)

8700589[/snapback]

Fungerer fint med en oppblåsbar dukke også.. ..har eg hørt..

8700623[/snapback]

det er nå ganske mye lettere å skaffe seg ei dame å ha sex med enn ei opplåsbar dukke. hvertfall jeg som bur her på bygdelandet.

Lenke til kommentar
Gjest Gjesten_

Er det best å ligge som på det lekre bildet til dahle, eller gutten underst og dama oppå?

Skriver som gjest fordi det er mange jeg kjenner her på forumet, inkludert kjæresten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...