Gå til innhold

Finnes det noe man kan spise for å bli høyere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flaggstangfrø, såklart. :)

 

Hvis du tror damer faller for høye menn mer enn korte, da tar du feil. Damene faller for menn som kan sjarmere dem, ikke vær utseende fiksert, vær fornøyd med deg selv.

9186072[/snapback]

 

Men, ingen damer gidder å la seg sjarmere av noen de ikke finner tiltrekkende, og når faktum er at jenter flest vil ha høye, mørke og velbygde menn, så har det lite å si om man er en jævel til å sjarmere. :)

 

Satt på spissen, men ja.

Endret av christer-R
Lenke til kommentar

Zethyr, den Darwinismen din er helt patetisk, for han snakket om det primitive menneske. Kvinner foretrekker sterke menn, og det betyr ikke fysisk sterke men økonomiske sterke og mental sterke. De største buisnessman i verden er ikke noe høye. De smarteste bla. Einstein var heller ikke noe høy fyr.

HVA MED PICASSO OG TOM CRUICE, De er faen meg knapt 1.70 cm. Hvorfor vasser de i damer... :hmm:

 

Du snakker om høye og kraftige menn. Vi nordmenn er blant de høyeste i verden, hvorfor er da norske damer på toppen når det gjelder utroskap. De burde jo være tilfredse i sengen, siden vi er så kraftige og høye..... :thumbdown:

 

Damer faller for suksessfulle menn, og statistikken viser at det er uavhengig av om en er høy eller ikke :thumbup:

Endret av Halib
Lenke til kommentar

Om de blir tilfredstillt i senga, har da virkelig ingeting med høyden å gjøre...

Selvfølgelig faller damer for menn med penger og suksess, men generelt sett så tror jeg de fleste har det inntrykket av at kvinner liker høye og mørke menn, som gjerne er litt muskuløse.

Lenke til kommentar
Zethyr, den Darwinismen din er helt patetisk, for han snakket om det primitive menneske. Kvinner foretrekker sterke menn, og det betyr ikke fysisk sterke men økonomiske sterke og mental sterke.

9268232[/snapback]

Fysisk, økonomisk og mental styrke er alle ting som får en dame til å føle seg tryggere hos deg. Den fysiske styrken er nok ikke så viktig i dag som før, men den virker fremdeles på underbevisstheten.

 

De største buisnessman i verden er ikke noe høye. De smarteste bla. Einstein var heller ikke noe høy fyr.

HVA MED PICASSO OG TOM CRUICE, De er faen meg knapt 1.70 cm. Hvorfor vasser de i damer... :hmm:

9268232[/snapback]

Her kommer du med eksempler. Unntak kan like gjerne bekrefte en regel ;)

 

Du snakker om høye og kraftige menn. Vi nordmenn er blant de høyeste i verden, hvorfor er da norske damer på toppen når det gjelder utroskap. De burde jo være tilfredse i sengen, siden vi er så kraftige og høye..... :thumbdown:

9268232[/snapback]

Håper du ikke mente det der seriøst?

 

Damer faller for suksessfulle menn, og statistikken viser at det er uavhengig av om en er høy eller ikke :thumbup:

9268232[/snapback]

Men hva med to presis like suksessfulle menn, hvor den ene var høy og den andre lav? Jeg finner dessverre ikke igjen kilden min, men undersøkelser har vist at høye menn trekker damer lettere enn lave menn.
Lenke til kommentar

Men hva med to presis like suksessfulle menn, hvor den ene var høy og den andre lav? Jeg finner dessverre ikke igjen kilden min, men undersøkelser har vist at høye menn trekker damer lettere enn lave menn.

9272232[/snapback]

 

 

Nei kamerat, det kan hende at den lave mannen har mer utstråling enn den høye. Personlighet har mye å si, som f.eks Al Pachino i Djevelens advokat, har mer utstråling enn han Matrix fyren.....selvom han er høyere. :thumbup:

 

Det samme er med damer, ikke alle høye damer er pene. Mange små damer kan være mer hotte enn høye damer. Alt er avhengig av utseende, personlighet og ikke minst utstråling.

 

Det er bedre å være liten og søt, enn stor og stygg :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Flaggstangfrø, såklart. :)

 

Hvis du tror damer faller for høye menn mer enn korte, da tar du feil. Damene faller for menn som kan sjarmere dem, ikke vær utseende fiksert, vær fornøyd med deg selv.

9186072[/snapback]

 

Men, ingen damer gidder å la seg sjarmere av noen de ikke finner tiltrekkende, og når faktum er at jenter flest vil ha høye, mørke og velbygde menn, så har det lite å si om man er en jævel til å sjarmere. :)

 

Satt på spissen, men ja.

9211335[/snapback]

 

 

Dama mi er noen cm. høyere enn meg ;)

 

Men det at kvinner kun skal finne høye, sterke menn, tyder mest på at de ikke har kommet seg videre i utviklingen fra den tid vi var aper. Den største og sterkeste var også den mest attraktive. Ikke den smarteste og søteste... Minner meg ganske mye om filmen "Idiocracy" forresten ;)

 

Kvinner som velger typer kun ut i fra hvor stor og sterk de er, er heller ikke verdt å satse på, men det er jo klart at kvinner tiltrekkes av det..

 

Utrolig vanskelig å forstå seg på egentlig.. :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...