ToLi Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Noen som har noen erfaringer med Cooler Master Stacker 831 eller Stacker 832?? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jepp,har det selv og kan annbefale det på det varmeste og ja jeg har prøvd utrolig mange kabinetter Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Så bra! Siden det ikke har vært noen innvendinger enda så blir det vel et slik et Lenke til kommentar
Tom_F Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Hvordan er kabinettet med tanke på støy? Store deler av det er jo perforert, jeg forestiller meg at det ikke kan være noe særlig lydisolerende? Noen erfaringer? Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 5. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2007 Der sier du noe. Det hadde ikke jeg tenkt på heller. Ja, noen som kan si noe om det?? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Er vel ikke de mest støydempende kabinettene du får tak i. Men det er utrolig god plass i de. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 har også en stacker 830 (samme kasse) og er kjempefornøyd. det er som sagt vanskelig å støydempe det, men det har extreme muligheter for kjøling, så dersom du bruker noen kroner på noen gode vifter og kjølere så vil kassa bli ganske stillegående. jeg har mist 120mm vifter i min. jeg hører den, men folk flest sier den er stille. så om du ikke er en støyfanatiker så går det nok veldig bra. Lenke til kommentar
Tom_F Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Tja, min bedre halvdel har truet med å kaste den nye maskinen ut vinduet om den bråker, så det spørs om jeg skal ta sjansen:-) Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Hmm.. Skal ha den på soverommet mitt, så kanskje burde ha gått for et annet kabinett. Problemet er at stackern har så god plass, og det liker jeg. PLuss at det er enorme muligheter med kjøling i den. Jeg trenger jo ikke ha den på om natta da Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 som sagt. masse gode kjølemuligheter. en viftestyring og gode vifter fikser støy. det er så bra kjøling i den kassa at du trenger ikke ha vifter som sviver på 8000rpm Lenke til kommentar
saivert Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du må da gå for NVIDIA varianten da. hehe. grønt er skjønt. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 8. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2007 Hehe... Litt tøff den da egentlig. Vi får se hva det blir Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg har et Stacker Classic til min filserver, det er faktisk overraskende stillegående i forhold til antall disker og antall vifter... du kommer langt med viftestyring og komponentvalg. Lenke til kommentar
ToLi Skrevet 9. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2007 Det er vel samsung som har de stilleste diskene ikkesant? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 det er omtrent ingen forskjell lengre. jeg kjøper kun WD og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå