Smaug Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei Har nå spilt gjennom hitman2, men jeg ser at jeg mangler en god del våpen. Hvor kan jeg finne dem i spillet? Er det noen her som har fått til rate: silent ass. på ca "alle" brett. Lenke til kommentar
kholand Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 endel av våpnene får du kun tak i ved å drepe fiender. 17 har ei av de custom-riflene i st.petersburg vet jeg..men har enda ikke fått tak i Ballers SD Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Ballers Sd får du kun hvis du får silent assassin rating i første bane. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hvilke har du? Hvilke tror du at du mangler? Tenker da på pistoler, hagler, kniver, rifler osv... Lenke til kommentar
Smaug Skrevet 14. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2003 Har alle pistoler og handvåpen. Mangler en del rifler har 3 snipere har alle haglene, SMG'ene og AK. Lenke til kommentar
Neo Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Man får tak i en "custom" - sniper på siste brett av de som står inne i kirken. Også sniper'n til nr. 17. Det er også en feit sniper på brettet i India/Asia/etellerannet hvor du skal drepe han som kommer i bilen. Du får jo også sniper på et av de første brettene i skapet i undergrunden. Har du fått tak i et tungt maskingevær med 100 skudd i magasinet da? Det er under bakken på det brettet hvor du skal stjele en kasse med noe greier, men som blir stjelt av noen konkurrenter. Det er også i India. Lenke til kommentar
nord Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 mangler 2 våpen!!!! Mangler bare avsagd hagle og m4 våpenet! ballers sd får man av å få silent assasin på the hunnlord brettet!! simpelt! Lenke til kommentar
Neo Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 ballers sd kan man få på mange brett hvis man blir silent assasin. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 :google: +hitman 2 +walkthrough Lenke til kommentar
exion Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 mangler 2 våpen!!!! Mangler bare avsagd hagle og m4 våpenet! ballers sd får man av å få silent assasin på the hunnlord brettet!! simpelt! m4 får du på det brettet der du skal drepe han sjeiken i limousinen. (UN soldaten har det. Du må liksom prøve å få soldaten under kuleregnet for så å ta gunnern. Her får du også den kraftige anti vehicle rifla. Så du må spille brettet på nytt om du vil ha begge våpna Lenke til kommentar
TDK Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Den avsagde hagla får du for andre silent assassin, M4 rifla for 5 silent assassin eller å ta fiberwire på en av fn soldatene (du får ikke mission fail) HITMAN 2 ruler.... Har alle våpen og 5 silent assassin..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå