Gå til innhold

"Plass" problemer!!

sun360

Anbefalte innlegg

Jeg har en divx på 706-708 mb som jeg febrilskt prøver å stappe i en cd som offisielt rommer 700 mb eller uoffsielt 702,2mb ! Har prøvd overburn, men Nero siere at det ikke er plass, selv om jeg har aktivert overburn funksjonen!!!???

Finnes det noen mulighet for å få dette til å funke, eller for den saks skyld finnes det noe program for å "editere" Dvix'en , altså kutte vekk de siste 2 min eller noe sånt??

Jeg har winXP og har brukt den nyeste versionen av Nero!!

Can anyone out there help me?? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å zippe den prøvde jeg men filen ble korupt!!

Hvordan skal jeg lagre filen som video-Cd ? Uansett hva jeg gjør for jeg ikke "brenn" knappe til å visse seg?!?!

Når jeg så på filmen la jeg merke til at den er " kutta" i siste sekund, altså at deter kutta rett før rulle teksten så jeg har blitt skeptisk til overburn!!

Jeg må si takk til alle som gidder å hjelpe en nob som meg!!

Håper å få flere svar!!

Lenke til kommentar

[*] Åpne fila som du skal redigere (fil->open)

[*] Så trykker du "CTRL+Venstre" piltast og "HOME" for å markere starten på filmen.

[*] Så går du til den plassen der du vil ha slutten på filmen din ved hjelp av enten ALT+G eller å dra deg fram og tilbake på menyen.

[*] Så går du til "Video"-menyen og velger "Direct Steam Copy"

[*] Så til "Audio" og passer på at "AVI-video er valgt og "Direct Steam Copy"

[*] Så trykker du F7 eller Fil->Save as AVI og velger plassen hvor du vil

Ps! Hvis den siste opperasjonen tar mere en 3-6 minutt så har du glemt å velge av "Direct Steam Copy"

Lenke til kommentar

Mange takk for programmet!!!!!

Det er genialt, men det har kommet opp et problem (sikkert bare jeg som roter) hver gang jeg utfører det du beskrev så kopierer den bare hele filmen om igjen i akkurat samme størrelse!! Det tar ca. 2-3 min.

Hva skal jeg gjøre nå?

Takk igjen!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...