Gå til innhold

Hvorfor spørre? =)

Vil vi ha raskere og billigere DVD-brennere med lettere kopiering av original materiale og DVD-plater med mere lagringskapasitet?  

1. 1. Vil vi ha raskere og billigere DVD-brennere med lettere kopiering av original materiale og DVD-plater med mere lagringskapasitet?

• JA, det kan du vedde skjorta mi på!
      30
    • NEI, er du splitter pine gal, mann?
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor spørre? =)

Ja, hvorfor egentlig? :roll:

LES DETTE OG FØR DU POSTER!!!

få vekk pollene!

begynner det ikke å bli *litt* for mye avstemninger her nå?

Er avstemninger irriterende?

Måtte bare.. håper ikke jeg ødela tråden. Jeg velger selvsagt: "JA, det kan du vedde skjorta mi på!" :)

Greit, jeg skjønner poenget ditt, havegg, men ta en titt her og her så skjønner du kanskje hvorfor jeg postet...... :wink:

Lenke til kommentar

Øhh.. Hvorfor gidder folk å henge seg opp i polls da?

Samme som å si, 'Jeg syns det er for mange poster her på forumet jeg. Syns ikke du det er nok poster her nå?' :p

Ohh.. Skikkelig plagsomt med den lille poll greia på toppen. Det må jeg si. Den er jo SÅ forskjellig fra en hvilken som helts annen tråd. :p

Lenke til kommentar
Øhh.. Hvorfor gidder folk å henge seg opp i polls da?

Samme som å si, 'Jeg syns det er for mange poster her på forumet jeg. Syns ikke du det er nok poster her nå?' :p

Ohh.. Skikkelig plagsomt med den lille poll greia på toppen. Det må jeg si. Den er jo SÅ forskjellig fra en hvilken som helts annen tråd. :p

Han har jo egentlig et poeng... :D

Lenke til kommentar
Hvorfor spørre? =)

Ja, hvorfor egentlig? :roll:

LES DETTE OG FØR DU POSTER!!!

få vekk pollene!

begynner det ikke å bli *litt* for mye avstemninger her nå?

Er avstemninger irriterende?

Måtte bare.. håper ikke jeg ødela tråden. Jeg velger selvsagt: "JA, det kan du vedde skjorta mi på!" :)

Greit, jeg skjønner poenget ditt, havegg, men ta en titt her og her så skjønner du kanskje hvorfor jeg postet...... :wink:

Hadde du forventet at du ikke ville få raskere dvd-brennere. Du husker vel vor raskt deg gikk med cd-brennerene.

Lenke til kommentar

Jeg reagerte egentlig bare fordi spørsmålet var så dumt, retorisk, whatever. Hvorfor spør om noe sånt når man vet svaret på forhånd? Selvsagt vil vi ha billigere og raskere DVD-brennere. De som mener noe annet må være folk i en bransje som tjener penger på salg av DVD-er.. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...