LarryDik Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Eurogamer har en preview av Tom Clancy's End War. Spillet baserer seg på 3. verdenskrig en gang i fremtiden, og man skal kunne spille enten amerikaner, europeer eller russer. De har høye ambisjoner om spillet, bla. vil det være stemmegjenkjenning. Det betyr at man skal kunne gi ordre til troppene via headsettet. Mer om det i denne artikkelen. Videre ser de også for seg MMO elementer i spillet, hvor alle online spiller i samme krig og hvor frontene skifter konstant. Mer om det i denne artikkelen. Endret 25. mai 2007 av LarryDik Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Legger til en ny trailer/gjennomgang av spillet. Mye av det vi ser skal være ingame, og hvis det virkelig blir slik de viser det her kan dette spillet bli stort SD: WMV QT HD: WMV QT Lenke til kommentar
redflame Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Virker som man ikke styrer enehetene i seg selv men heller velger strategien i slaget, ala fotball manager. Kan det stemme? Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Virker som man ikke styrer enehetene i seg selv men heller velger strategien i slaget, ala fotball manager.Kan det stemme? 8711520[/snapback] Mye info om spillet står i artikkelen/forhåndsomtalen jeg linket til i den første posten. With its console focus EndWar might seem like an obvious riposte to EA's Command & Conquer and Lord of the Rings strategy games, but speaking to creative director Michael de Plater at UbiDays, we're told that's not the case. There's no base-building, the camera's almost third-person, and the focus is on battle tactics, with Total War-style squads - infantry, artillery, tanks and the like - issued orders via pad and headset, and relatively limited reinforcement available to bail you out. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg hadde nå håpt på at dette ble et TPS/FPS jeg, den gang ei. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg hadde nå håpt på at dette ble et TPS/FPS jeg, den gang ei. 8711713[/snapback] Tja...en RTS med TPS-view høres jo spennende nok ut det Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Vel bra at det kommer et nytt spill basert på Tom Clancy's historier... han er en genial forfatter... Traileren såg rimlig heftig ut den også Endret 27. mai 2007 av vargaz Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Likte traileren til dette spillet veldig godt, grimmt og herlig. Men eg er litt meir usikker på det endelige resultatet. Får bare se det ann ettersom meir og meir gameplay klipp kommer for dag. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 åååja det er dette spillet, det bli herlig bra Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hvorfor ikke fyre opp denne igjen? Ny Endwar-trailer fra Games Convention http://www.gametrailers.com/player/38491.html Selv om hun dama hørtes helt på trynet ut, må jeg si at jeg begynner å glede meg Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Nå er demoen ute på psn store! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå