The Norwegian Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hvor står det? 8852759[/snapback] Fant ikke igjen artikkelen men her sier jo produsentene at mannen er død. http://www.tvguide.com/News-Views/Intervie...A-699645887B94} TVGuide.com: First things first: Charlie's really dead? Dominic Monaghan: Oh, yeah. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det var jo du Acolyt3 som dro opp muligheten for at han var med i Ses 4 Skjønner ikke helt hvor du ville hen Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Det var jo du Acolyt3 som dro opp muligheten for at han var med i Ses 4 Skjønner ikke helt hvor du ville hen 8852883[/snapback] Der datt jeg av. Hva mener du? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dere vet at charlie ikke kunne dø i det rommet faktisk? Nei. Hvis du ser etter så rekker ikke vinduet helt opp. Dermed skulle det være en luftboble der, som han hadde overlevd en stund med. Han hadde kanskje dødd av oksygenmangel men det hadde ikke blitt drukning. Med det la du jo ganske opp til at Charlie kunne fremdeles være i live i Sesong 4, og så kommer du og avliver ditt eget lille "rykte" Synes bare det var litt komisk Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Dere vet at charlie ikke kunne dø i det rommet faktisk? Nei. Hvis du ser etter så rekker ikke vinduet helt opp. Dermed skulle det være en luftboble der, som han hadde overlevd en stund med. Han hadde kanskje dødd av oksygenmangel men det hadde ikke blitt drukning. Med det la du jo ganske opp til at Charlie kunne fremdeles være i live i Sesong 4, og så kommer du og avliver ditt eget lille "rykte" Synes bare det var litt komisk 8852912[/snapback] Nei omg. Jeg mente å skrive at han ikke kunne drukne. Og nei jeg la absolutt ikke opp til at han kunne være i live i sesong 4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 I min tankegang la du opp til det! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 I min tankegang la du opp til det! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8852975[/snapback] Vel, da har du en virkelig rar tankegang. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 "I don`t wanna die a virgin!" Lenke til kommentar
Groening Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 "Tell Claire I love her." Var i allefall det jeg trodde han skulle skrive. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Det tror jeg alle trodde :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå