JackBauer2 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Hva burde Charlie ha skrevet på håndflaten i stedet for "Not Pennys Boat".? Her er noen forslag fra imdb.com : 1. "Keep your hands off Clair's ass!" 2."Made you look" 3."Sux 2 B Me" 4."You are everybody" 5. "Driveshaft rocks" 6."I gave up drugs for this?" 7."Touch Claire and I'll haunt you." 8.Too late brotha! 9."I'm totally shagging Penny in my mind right now." 10."Locke's a good kisser" 11.penelope is a real dog.... brother 12.What ever happened to Steve Urkle? 13."I'M GAY" 14."oops" 15"I saw a monkey once" 16."at times like this, I wish I was still on heroin" 17."You owe me!" 18."NAOMI IS NOT WHO SHE SAYS SHE IS. SHE LIED, WE WEREN'T REPORTED AS DEAD. I JUST TALKED TO PENNY. PENNY LOVES YOU BROTHER" 19."tell me Des, why did I lock myself in here to drown?" 20."Screw you, I could have lived if it weren't for Penny" 21."Glub glub glub!!" 22."Tell Gandalf" 23."This wasn't in my script!?!?!" 24."Nice shot Rambo!" 25."This pen is waterproof." 26."left some smack in your tent in case you get bored. Laters bro" 27."I screwed Kate in real life" 28."Frodo threw in the wrong ring, I have the one ring that rules them all" 29."I'm not your brother." 30."I just saved a bunch of money by switching my car insurance." 31."I'm Thirsty" 32."Wonderwall my ass." 33."Once when you were sleeping I had Hurly sit bare assed on your face while I took pictures" 34."Rosebud" 35."Next time aim at the head you stupid f..." 36."Penny said she doesn't love you anymore" ---------------------------------------------------- Mange morsomme! Noen flere gode forslag? Endret 25. mai 2007 av JackBauer2 Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 "Yeah, fuck you too : (" "Blow me!" "You better be right about this!" Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 "Wow! An underwater pen! The text will not smear under water! Cool" Likte veldig godt de 2 første! :!: Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 "I'm a big boi!" Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 (endret) Charlie burde ha svømt ut det jævla vinduet som ble sprengt fremfor å bry seg med å skrive på hendene sine og dø og sånt. 8699344[/snapback] Med mindre Charlie er en fyrstikk, og nå mener jeg en ekte fyrstikk, så ser jeg ikke hvordan han skulle ha fått til det.. Anyway.. 25."This pen is waterproof." Digger denne :!: Endret 25. mai 2007 av Prebo Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Satan ... DET var en bommert fra meg.. Når jeg kom med "mitt forslag", så var hodet mitt faktisk helt uviten om punkt 25. der.. Nå ble det jo bare en dårlig kopi! Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 For dere som har spilt Cluedo. (Fra imdb.com) "The Cyclops did it... In the underwater hatch room... With the hand gernade... I win!" :!: Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Noen flere(alle er tatt fra Lost-forumet på imdb): -"Polar bear behind u" -"Pull my finger" -"I never got rid of my blue balls!" "There can be only ONE...and Mikhail, the sneaky one-eyed former Soviet army medic Russian killing machine, is obviously the ONE." eller hva med denne? - "See you in another life, Brotha!" Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Naomi's a fraud. Først så trodde jeg han skulle skrive Claire med et hjerte rundt Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Enda noen fra nettet: -"Where's Charlie's angels when you need em?" -"i play good vibrations with this hand everynight" Jeg har en : -"Swim - swam - swum - say hello to mum" Ikke all verdens, men her er alle forslag velkomne! Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Der fant jeg endelig de rette bildene: Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Enda noen fra nettet: -"Where's Charlie's angels when you need em?" -"i play good vibrations with this hand everynight" Jeg har en : -"Swim - swam - swum - say hello to mum" Ikke all verdens, men her er alle forslag velkomne! 8711834[/snapback] Ingen av de ville fått plass i hånden hans. Han burde gjort noe lignende som dette: Endret 27. mai 2007 av Acolyt3 Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Hehe, good one! Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (Fra imdb) På den ene hånda står det: "Pass this message on to 5 other people in the next 24 hours and you shall receive good luck!" Deretter skriver Charlie på den andre hånda: "I only managed to pass it on to 3 people" Lenke til kommentar
Porcupine Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 "I should have had sex with Claire before I came down here" " I heart Aaron" "Kill Ben for me" Bare noen forslag.... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 "You are everybody" "You owe me" Kunne også vært "Thank you, brother" Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det heter "You all everybody" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå