Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg ville bare bumpe med å si at jeg er veldig skuffet over dere! borte i to uker, når jeg kommer tilbaker, er det bare meg og Wabby^ som er online, skam deg Jørn! skam deg Manfred!, skam deg Erlend! og SKAM DEG OLE!

:p

9114543[/snapback]

AU AU AU AU ! Full skjerpings iverksettes åff kårs!

Logger meg på i dette øyeblikk, og da BØR du være der også-......;-)

Hmm. Du var ikek det git ;-)

Men nå er det i hvertfall 5 der.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville bare bumpe med å si at jeg er veldig skuffet over dere! borte i to uker, når jeg kommer tilbaker, er det bare meg og Wabby^ som er online, skam deg Jørn! skam deg Manfred!, skam deg Erlend! og SKAM DEG OLE!

:p

9114543[/snapback]

AU AU AU AU ! Full skjerpings iverksettes åff kårs!

Logger meg på i dette øyeblikk, og da BØR du være der også-......;-)

Hmm. Du var ikek det git ;-)

Men nå er det i hvertfall 5 der.....

9129580[/snapback]

Jeg er ^_^ fordi jeg er tøff.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Den som venter på noe godt etc.

hehe - det var ADSL modemet som hang. Forbanna ADSL drit! Merkelig igrunn siden jeg har fast IP. Normalt får man jo heng fordi ISP skifter IP adresse og modemet ikke henger med i svingene. Her er det jo ikek snakk om noe slik. Har også hørt at det er noe som heter DSLAM og greier. Kansje det ligger noe der. Ikke veit jeg... Jeg har jo nada problemer på SDSL linja. Kansje jeg må lage meg en relè dings som kan slå modemet av og på ved nett stans. Er jo lit slitsomt dette.. Får bare håpe at dette ikek skjer så altfor ofte da...

Ole

Lenke til kommentar

Ja. Og det er vel i forbindelse med multiplexingen at det kan skje ting. Egentlig ganske merkelige greier det der, for jeg er jo temmlig sikker på at det ikke er 100Mb linje hit til bygda. Tross det så er det rimelig mange som har 8Mb ADSL. Er vel dette som gjør at man aldri kan stole på at ADSL gir hva den lover. Jeg derimot har SDSL så der er det ingen avvik - heldige meg :-D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...