Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hihi, en masse komikere her :-D og det er bra

Eneste årsak til at jeg kunne tenke meg å "henge" i kanalen 24/7 er jo det at man logger alt som skjer. lutselig er det noen som får et svar på noen interresant og det er jo greit å få med. Ut over dette er jeg enig med dere

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisan

Idle er bra.  Og selvsagt burde i hvertfall jeg ligge der 24/7 (burde jeg ikke det tro?)

Greia er at maskinen min er litt kranglete om dagen så jeg slår av maskinen hver kveld for å få en nyrensket maskin på morgenen.  Men legger nok inn en ordre på Norek snart tenker jeg.  Må ha noe nytt her....

8886569[/snapback]

Jeg har en maskin som henger på en 100Mbit linje som er på 24/7 om det skulle være noe stress :)

Lenke til kommentar

HAHA! Minner meg plutselig om en server jeg byggde en gang. Mangle kabinett, men hadde krok i taket :-D

Koblingen var da som følger.

Skjøteledning, stiftet opp over veggen og ut på tak. Surra rundt kroken et par ganger. Litt hyssing fra krok til powersupply. Fra power, i strømledninger hang da de forskjellige nødvendige tingene som hovedkort, disker etc.

Utrolig festlig når noen kom på besøk og spurte - "Hva påkker er det der?" og jeg da kunne svare, jo - det er en router og FTP server :-D

OK da! Kansje litt nerdete det der :-D

Lenke til kommentar
HAHA!  Minner meg plutselig om en server jeg byggde en gang.  Mangle kabinett, men hadde krok i taket :-D

Koblingen var da som følger. 

Skjøteledning, stiftet opp over veggen og ut på tak. Surra rundt kroken et par ganger.  Litt hyssing fra krok til powersupply.  Fra power, i strømledninger hang da de forskjellige nødvendige tingene som hovedkort, disker etc.

8910354[/snapback]

Med tanke på oppetid i begynelsen ville jeg tippe at det var IRC serveren :tease:

Lenke til kommentar

Heisan. Om de har stengt den porten så går jeg ut ifra at de har stengt alt annet urelevant også. Hjelper nok lite med portendring da ;-)

Men selvsagt, hvis det hjelper deg så kan jeg port forwarde en eller annen port du vil bruke til 6667, så sant ikke porten brukes av noe annet. Jeg kan også kikkelitt på en HTTP løsning som har brukt tidligere. Fungerer ganske greit egentlig. Har brukt den sammen med Joomla. Vi får se...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...