Gå til innhold

Anbefalte innlegg

[...]

En annen ting, Windows = NO STRESS.  Linux = CONF filer => Uoversiktelig og slitsomt og fører til magesår

hihi

8779835[/snapback]

Jeg bruker Linux. NO STRESS. Ikke noen konfigurasjonsfiler som er nødvendig og fikle med (med mindre du har lyst (og det har jeg)).

Ubuntu Feisty Fawn, for eksempel, er ekstremt godt egnet til den normale bruker. Jeg installerte det nylig på datamaskinen til noen som ikke visste hva Linux var, og det fungerte helt fint!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser man det ja, prøvde å connecte til irc.hdsoftware.no jeg, men det funket dårlig :)

8781630[/snapback]

Kanskje trådstarter skal vurdere en dedikert server stående på et mørkt bråkete server-rom.

8785119[/snapback]

Hehe, Det er en dedikert server som gjur nettop BARE dette. Den står også på et slik mørk bråkete server rom sammen med 8 andre servere, riktignok har jeg ikke prioritert serveren på en UPS, men hey hey, gåt strømmen et lite øyeblikk så får vi bare tåle den lille nede tiden.

Anyway, til deg som ikke klarte å koble deg på, les linken i signaturen min for detaljert beskrivelse på hvordan du kobler deg på. Tidspunktet du prøvde deg på var i aller høyeste grad aktivt og kanalen var full av folk. Faktisk er det igjen 3 stykker i kanalen akkurat nå og de har hengt der fra i går. Trenger du mer hjelp så si ifra...

Endret av HDSoftware
Lenke til kommentar
[...]

En annen ting, Windows = NO STRESS.  Linux = CONF filer => Uoversiktelig og slitsomt og fører til magesår

hihi

8779835[/snapback]

Jeg bruker Linux. NO STRESS. Ikke noen konfigurasjonsfiler som er nødvendig og fikle med (med mindre du har lyst (og det har jeg)).

Ubuntu Feisty Fawn, for eksempel, er ekstremt godt egnet til den normale bruker. Jeg installerte det nylig på datamaskinen til noen som ikke visste hva Linux var, og det fungerte helt fint!

8781029[/snapback]

hehe, Jeg er en ivrig SKAP Linux bruker faktisk. Har nemlig DreamBox og det er Linux :-)

Lenke til kommentar

Uhm, den første var et direkte svar og de to andre var svar på andre meldinger. klart jeg kunne tatt meg bryet å redigere disse meldingene til å bli en og samme, men så mye pes for å oppnå så lite.....tja...

Burde ikke bety noe for lesere da man automatisk kommer til første uleste melding ved å trykke på den gule firkanten

Lenke til kommentar

Liker jeg det? Nope! Men nå er ISA ute av verden. Hardware router er kjøpt inn og oppe og går. Gadd ikke konfigurere mer og gadd heller ikke sloss mot servicer som bare tar mer og mer minne. Forbaska ISA server endte opp med nesten 2 GB minneforbruk etter en liten stund. Fant noe rør om dette på verdens veven uten at jeg fikk noe god forklaring ut av det. Droppa hele greia og plassert en aldri så liten DLINK sak der i stedet. Dedikerte greier er nok det greieste....

Lenke til kommentar

Heisan

Idle er bra. Og selvsagt burde i hvertfall jeg ligge der 24/7 (burde jeg ikke det tro?)

Greia er at maskinen min er litt kranglete om dagen så jeg slår av maskinen hver kveld for å få en nyrensket maskin på morgenen. Men legger nok inn en ordre på Norek snart tenker jeg. Må ha noe nytt her....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...