tgrude Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Hei! Jeg har egentlig veldig lite peiling på akkurat dette. Servemaskinen har WinMe og den andre har 98. Må jeg ha program for å gjøre dette eller kan det fint la seg gjøre i Windows? Takk på forhold. Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 kja, du kan teste Sygate.com! det fungere veldig bra, det gjør alt for deg,, bare husk og velge host på den PC-en som ringer opp til inet som skal dele inet, og client på den andre PC-en. =) Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Først går du inn på kontrollpanel via startmenyen. Gå inn på legg til/fjern programmer og velg installere windows. Her går du inn på internett egenskaper/verktøy (har engelsk selv, så jeg vet ikke helt hva det står) Kryss av i ruten for internett deling og trykk ok/lukk til du er ute på skrivebordet igjen, da vil den trenge windows-cden din for å installere dette, og den vil også trenge en diskett som den lager for å konfigurere den maskinen du skal ha internett delt til. Nå må du restarte. Dette skulle årne det meste på den maskinen internett skal deles fra. på den andre maskinen setter du bare inn den disketten som ble laget når du installerte internett-delinga på den andre maskina. denne skal konfigurere alt slik det skal være. Dette funket i alle fall på to maskiner med win98, men jeg tror 98 og ME er ganske like os (bygger på samme kjerne) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå