bigx Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg har en ACER Travelmate 2420. Når jeg starter maskinen kåmmer besjeden: Windows could not start because the following file is missing or corrupt: <Windows root>\system32\hal.dll. Please re-install a copy of the above file. Trenger hjelp til dette eller om noen vet hvor du kan få tak i en ny acer recovery cd, (helst laste ned en) Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 http://forums.microsoft.com/Communities/Sh...050714&SiteID=6 Søkte på google og fant den diskusjonen. Mest sansynglig tror jeg at det er noe med boot-priority, men vet ikke hva du har gjort rett før dette skjedde. Lenke til kommentar
bigx Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Eg he akkoratt samme problem som han på den sia. Men de ser ut som den einaste løysning e å få tag i ein recovery cd å innstallere windows på nytt. Men den cd eg hadde e ødelagt. (He prøft å innstallera ein andre versjona a windows, både vista å XP ) men ser ud som eg trenge AKKORAT den cden eg fekk me maskinen. Får eg kåmme bare halveis i installasjonen så seie den at eg mangle ei fil. Men he ikje peiling henne eg kan lasta ner ein sånn cd..........?? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 sjekket ut acer sin hjemmeside? Uansett, de feilene der pleier ofte å komme etter at man har tuklet litt i bios. Har du prøvd å sette boot-priority til harddisk -> cd-rom -> netverk? Lenke til kommentar
bigx Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Ja, men de hadde bare drivere ikke boot cd nedlasting. He ikje tukla me BIOSEN å he prøft CD\harddisk\Nettverk......... samme feilmeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå