barin Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Har prøvd i flere uker nå å finne Paper Mario: The Thousand-Year Door til Nintendo GameCube i PAL versjon... Så langt er eneste sted jeg har funnet det på engelske ebay og amazon, men de sender ikke til norge... Så da lurte jeg på om noen her vet om en nettbutikk, eventuellt en butikk i Oslo området som har det. Eller hvis noen har det hjemme og kunne tenke seg å bli kvitt det... betaler godt for det EDIT: Fungerte etter mange forsøk og mailing frem og tilbake på eBay UK GLEEEEDER meg nå til det kommer i posten Endret 25. mai 2007 av barin Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 De som skriver at dem ikke sender til Norge kan du faktisk spørre en gang til, noen sender faktisk selvom dem skriver at dem ikke gjør det Lenke til kommentar
barin Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 ahh ok skal prøve det takker Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Hadde samme problemet selv for en liten stund siden. Heldigvis fant jeg spillet hos ebgames (til 599,-! ). Var siste de hadde og jeg kunne ikke finne det noen andre plasser så jeg bare slo til. Lenke til kommentar
barin Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Hadde samme problemet selv for en liten stund siden. Heldigvis fant jeg spillet hos ebgames (til 599,-! ). Var siste de hadde og jeg kunne ikke finne det noen andre plasser så jeg bare slo til. 8701905[/snapback] var absolutt verd det.. jeg må betale 450,- + eventuellt 25% toll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå