gixer Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Det rareste skjedde nå nettopp. Mens jeg satt og så på farten til filene som jeg lastet ned på Kazaa så oppdaget jeg det rareste. En fyr lastet ned en film av meg med en fart på mellom 900 og 1000 kb/s! Tenkte først at det bare var kødd siden jeg har Telenor ADSL 704/128, men da jeg så nærmere på det hele oppdaget jeg at "uploaded" (størrelsen på filen som hadde blitt lastet opp) gikk så det suste! litt over 300mb ble lastet opp på bare noen få sekunder! Det morsomme var at dusten (er litt misunnelig på farten hans ) cancelet nedlastingen når det gikk så fort, filen var på 500mb så det var "bare" 200mb igjen . Men så kommer jeg til spørsmålene: Er dette virkelig mulig? Hadde jeg hørt det fra noen andre så hadde jeg ikke trodd på han/hun. Jeg trodde ikke at det var teoretisk muig får ADSL å få så høy fart. Kanskje jeg burde holde meg unna pilsen?.. næh! Ha et godt nytt år alle sammen og ta det pent imorra (gud vet at ikke jeg kommer til å gjøre det!)! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 WÆÆ!!! nå skjer det igjen!!! har lastet opp to filer på litt over 700mb og begge tok ca 2min! farten liker på 5000kb/s! Hvorfor skjer ikke det samme med download speeden min? Lenke til kommentar
gixer Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 åhh! LOL!! Nå fant jeg ut hva det var! Ser jeg har et program som heter KL Cheater. Er nok noe bruttern har lastet ned for meg :wink: Sorry at jeg er så idiot.. nå legger jeg meg Lenke til kommentar
RedScorpion Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Screenshots, takk. Lenke til kommentar
555 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 se på brukernavenet til den som laster opp, er det 'rocko' som laster alt? dette høres ut som 'kazaa Cheater' Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 ha ha lol.. denn dagen Telenor for denn hastigheten så ... skall jeg ha denn! he he Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Er det flere pc'er som deler på ADSL'en? Skjedde noe liknende med meg, men etter litt nøyere granskning så kom jeg frem til at det var bruttern som fikk direkte overføring via nettverket av noen filer. Vi har 2 pc'er som via en 100mbit router deler ADSL. Siden Kazaa benytter seg av "peer to peer" overføring så førte dette til at filene ble sendt kun lokalt på nettverket. Det gikk som sagt med en forrykende fart. EDIT: Hehe... Er bare problemer med brødre Lenke til kommentar
Evilman Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 hehe nei det er nok denne kazza lite cheatern så slap av og den kutta pga participate levelen din be 1000 bruker det samme hjemme bare for morro skyld og det som egentlig skjer er att dette programmet står og går gåpr ut på linja di og kopierer fra disk til disk derav den store farta hehe men det hjelper deg fram i køen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå