DP Rusher Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 så GTA IV Blir litt bedre egetlig på PS3 ? 8769451[/snapback] Nei det blir egentlig litt bedre på xbox360 siden den har eksklusivt nedlastbart innhold. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 så GTA IV Blir litt bedre egetlig på PS3 ? 8769451[/snapback] Nei det blir egentlig litt bedre på xbox360 siden den har eksklusivt nedlastbart innhold. 8769470[/snapback] Det får jo PS3 og. Så spørs hvilke innhold som er best Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Har du en link som bekrefter det? Gikk vel et rykte for en stund siden, men hadde det vært sannhet i det burde det vel blitt bekreftet av Rockstar, noe jeg ikke kan se at det er. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ps3 har vel en fordel når det gjelder muligheit for caching fra HDD, mykje større boltreplass når det gjelder lagring av data på disken og streaming av textures sidan cell skal vere ganske god på det...men tviler ikkje på att ps3 har sine ulemper også..minne er vel sikkert ein ulempe.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 ps3 har vel en fordel når det gjelder muligheit for caching fra HDD, mykje større boltreplass når det gjelder lagring av data på disken og streaming av textures sidan cell skal vere ganske god på det...men tviler ikkje på att ps3 har sine ulemper også..minne er vel sikkert ein ulempe.. 8770672[/snapback] Håper bare Rockstar bruker de muligheten som de har på PS3 istedefor å lage en "dummed down version" fordi 360 ikke har det. Håper også de vet hva de gjør i forhold til minnestrukuren ja. Hvis ikke blir nok det enda et spill med stor ulempe for PS3. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Det er ikke bare minnestrukturen som er et problem med å porte fra Xbox360, men også oppdeling av koden er en stor utfordring. Cell er ikke så glad i store kode biter. Begge konsollene har hver sine styrker og svakheter og som Rockstar har uttalt har dem store utfordringer med begge. Det er ganske sikkert at det er blitt gjordt kompromisser, noe som ikke er uvanlig med multiplattform spill. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 både ps3 & xbox360 får tillegspakke Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Begge versjonene blir nok bra. R* har nok av penger og mannskap til å utnytte begge konsollene skikkelig. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 både ps3 & xbox360 får tillegspakke 8771505[/snapback] Som jeg sa lenger oppe så er det kun annonsert tilleggspakker til Xbox360. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Håper bare Rockstar bruker de muligheten som de har på PS3 istedefor å lage en "dummed down version" fordi 360 ikke har det. Håper også de vet hva de gjør i forhold til minnestrukuren ja. Hvis ikke blir nok det enda et spill med stor ulempe for PS3. 8770951[/snapback] Hvorfor må det absolutt være mulig å legge spill på harddisken? PS3 må da kunne spille spill direkte fra disken den også? Om spille blir konge på Xbox 360, så må det da bli like bra på PS3. Tror Rockstar vet hva de driver med, etter så mange år som de har laget multiplattformspill. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) både ps3 & xbox360 får tillegspakke 8771505[/snapback] Som jeg sa lenger oppe så er det kun annonsert tilleggspakker til Xbox360. 8774435[/snapback] Hva er dette ? Edit : Fant noe jeg ikke håper er sant Sjekk denne Endret 3. juni 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
andir Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Hva er dette ? 8775033[/snapback] "The rumor buzzin' around, according to a Rockstar North insider, is that the developers are also working on a downloadable content for Sony's PlayStation 3 platform. The rumor also says that the downloadable content for Xbox Live is pretty much the same for the PlayStation 3." "As for the rumors, RockStar Games has not confirmed this yet but we will keep our eyes peeled for that." Det er rykter, i motsetning til offisiell bekreftelse av Rockstar. Selvsagt, det er flott hvis alle konsoller får samme bonusmateriale (noe annet ville vært urettferdig*), men Rockstar har kun annonsert ekstramateriale til Xbox360, hittil. * Urettferdig i den forstand at jeg ikke synes noe om eksklusivt materiale tilrettelagt kun én konsoll, selv om Microsoft har full rett på ekstramateriale hvis dem betaler for det. Endret 3. juni 2007 av andir Lenke til kommentar
andir Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) During Microsoft's E³ press conference in 2006, Peter Moore announced that Rockstar Games were working on two extra downloadable packs via Xbox Live exclusively for the Xbox 360. Peter Moore described these extra packs as 'epic episode packs' and wouldn't just be the extra feature such as a few cars or clothing items but hours of entire new gameplay. This had been confirmed by Rockstar, announcing two extra, exclusive episodes. There have been rumors that the Playstation 3 will also be getting it's own downloadable content different to the Xbox 360's content, which will be downloadable via the Sony's online service. Both versions of the game will likely be identical, but Rockstar has confirmed that downloadable content will be exclusive to the Xbox 360 version. This content is said to be sizeable, and when asked about whether or not we would see this impressive new take on Liberty City living on past one game Houser grins and says one thing: "episodic content." Endret 3. juni 2007 av andir Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Trur egeltig PS3 versonen blir bedre, den har mer å by på, kanskje Lenke til kommentar
Amored Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Trur egeltig PS3 versonen blir bedre, den har mer å by på, kanskje 8775548[/snapback] Som hva da? Det er jo akkurat det samme spillet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Trur egeltig PS3 versonen blir bedre, den har mer å by på, kanskje 8775548[/snapback] hvorfor skulle det være anderledes men GTA4 enn andre multiplatform spill? Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Trur egeltig PS3 versonen blir bedre, den har mer å by på, kanskje 8775548[/snapback] Eksempel? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Mange trur PS3 versjonen blir bedre på grunn av Cell, Blu-Ray disc og masse ditt og datt. Men for å være ærlig trur jeg det er større sjangs for at X360 blir bedre denne gangen. Grunner : Rockstar kjenner nok maskinvaren i 360en bedre enn PS3en sin. 360 har flytene minne noe som jeg trur kan være bra når dette er det spill som har mye "free roaming og da trengs det mye minne til ting og tang. For Eks når det er en cut scene så går mye av minne på grafikk og viss man spiller så går mye på detaljene i spillet. Det med Blu-Ray og Cell blir ikke utnyttet ordentlig før 2008 vedder jeg på. Så vi får satse på at spillet blir like bra både på 360 og PS3, mer kan nesten ikke PS3 eiere kreve når maskinvaren fortsatt er "ny" (i forhold til 360) Dette er noe jeg trur og rett meg gjerne viss noe av det jeg skriver er BS. Håper ingen trur jeg er fanboy av noen slag når jeg skriver dette, men fakta er fakta Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Men for å være ærlig trur jeg det er større sjangs for at X360 blir bedre denne gangen. 8775789[/snapback] Denne gangen også ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå