Eremal Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 OPM US, jeg fikk det fra http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/fu...y.php?id=119475 Lenke til kommentar
Northland Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations? "Yep. To be honest with you we haven't solved all those riddles yet. Both of them have enormous challenges. Again, that's been an advantage having the guys at San Diego who are freakishly clever and full-time dedicated to us, but we're not there with either [format] yet. There are problems on both. We'll get there with both, but both have their own particular pleasures and pains." Ikke for å være vrang.. Men det kunne nesten ikke stått noe annet en der som står der siden det trosalt er OPM som har skrevet det.. Det som er uthevet er vell enkelt å greit sannheten.. Hadde det vert et intervju fra MS hadde de nok pyntet på det andre veien.. Å for å være ekstra pirkete, han sier ikke med egne ord at det er noe problem med HD og Blu-ray. Han snakker veldig generelt og det virker som om det er andre ting som er enda større utfordringer! Jeg har følelsen av at vi kan vente oss en stor overaskelse i dette spillet.. Noe helt nytt.. Mangen har vell allerede hintet til at Rockstar holder tilbake noe! Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Btw. Dan Houser, Creative Vice President at Rockstar Games confirmed that there will be no gameplay changes between the PlayStation 3 and Xbox 360 versions that you will buy in the stores. This has nothing to do with the exclusive Xbox 360 episodic content, though. Some items may be offered for free online for download, but the premium downloadable content that Microsoft mentioned last year will have a price. Dette er fra GamePro Tyskland. Houser took a "shot" at the PlayStation 3 and Sony by saying "because of the games out there at the moment, I wouldn't go out and spend $600 on one of those machines yet. There's not enough interesting software unless you happen to really like having an expensive box that shows off graphics on some really uninspiring games." He didn't mention the PS3 by name. Sammendrag fra OPM Australia, planetGTA's tolkning. I tillegg, det jeg syns er mest inspirerende (også fra OPM Aus): Houser said that the goal for the game is to "create a game that feels like the ultimate gangster crime experience and on the other hand, it's to create a game that feels like the ultimate living in a modern city experience." Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations? "Yep. To be honest with you we haven't solved all those riddles yet. Both of them have enormous challenges. Again, that's been an advantage having the guys at San Diego who are freakishly clever and full-time dedicated to us, but we're not there with either [format] yet. There are problems on both. We'll get there with both, but both have their own particular pleasures and pains." Denne er henta fra begynnelsen av mai btw. Faren er jo at velger å ta ut ting fra GTA for å få det til å passe på DVDen.. Da blir det ganske skuff imo. 8731194[/snapback] Leser man hele intervjuet istedet for å ta en bit ut av innhold så nevner Rockstar Core modellen av Xbox360 (den uten harddisk) når de snakker om design utfordringer. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg nekter å tro at det faktum at de må forholde seg til begrensningene til DVDplata på X360 ikke gjør at de får noen design utfordringer. Men som det også er sagt, det vil ikke være noen gameplayforskjeller mellom PS3 og X360. Men jeg syns likevel det er litt skuff om de må kutte drastisk på enkelte deler av spillet pga. begrensinger som strengt tatt kunne vært unngått. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Vel, Oblivion klarte seg med 4,8GB derav 2GB gikk med til lyd/tale. Jeg kan tenke meg GTAIV ikke vil ha halvparten av mengden tale til Oblivion. Kapasiteten til DVD mediet er dog noe dem må ha i tankene, men for GTAIV vil jeg heller tro tiden og kostnadene med content creation er en mye større faktor. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Jeg nekter å tro at det faktum at de må forholde seg til begrensningene til DVDplata på X360 ikke gjør at de får noen design utfordringer. Men som det også er sagt, det vil ikke være noen gameplayforskjeller mellom PS3 og X360. Men jeg syns likevel det er litt skuff om de må kutte drastisk på enkelte deler av spillet pga. begrensinger som strengt tatt kunne vært unngått. 8743125[/snapback] Tviler det kunne vært unngått, disse folka har litt mer peiling enn oss Ola Nordmenn her Sony har jo sagt selv at de begynner å nærme seg grensene til dagens Blu-Ray plater og planlegger å lage større blu-ray plater mot slutten av året. Det sier jo litt egentlig Spill i samme skala på PC bruker jo nærmest å være bortimot 10gb så det blir bare større og større. Tatt i betraktning at HDDVD til Xbox360 skal kun brukes til film og ikke spill så får de vel ett problem hos utviklere etterhvert som Rockstar gjorde. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 PS3 har jo grenser på kapasitet det også, PS3en leser bare Dual Layer og da er vell maks kapasiteten 50GB elr noe sånt? Ikke at det er lite liksom Lenke til kommentar
Northland Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Tror ikke dette problemet vil bli for stort denne generasjonen.. Har komt/kommer nok spill som allerede har bevist det! Når pc må begynne med Blu-ray/HDDVD skal jeg heller beskymre meg litt. Selv om jeg egentlig ikke bryr meg nok til å bli beskymret.. Det virker som om mangen liker å skylde på kapasiteten til DVD, men jeg tror ytterst få av dere vet hva dere snakker om egentlig.. Jeg har heller ikke peiling, men det jeg vett er at jeg sitter å koser meg med mangen spill og har mangen spill jeg venter på! Jeg har forøvrig også realistiske forventinger til denne generasjonen av konsoll.......... Jeg venter også egentlig litt på den "bomben" med bilder. Husker det dukka opp 2 bilder fra San Andreas først. Alle ble helt hysteriske over disse. Også plutselig var det overfylt med bilder overalt.. Bilder, filmer og sniktitter dukket opp over ALT.. Og det lettet ikke akkuratt på ventetiden! Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 (endret) Kom jo masse previews i begynnelsen av mai bildene er å finne på ca. allt av nettsteder som har noe med spill å gjøre. Her feks: http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/sc...bcat_27&game=11 Jeg for min del er litt skuffa over bildene, håper det ser bedre ut i final. Spess det bildet her: http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/sc..._res.php?ss=845 , hvordan teksturene er dradd utover er lite imponerende også: http://planetgrandtheftauto.gamespy.com/sc..._res.php?ss=847 Endret 30. mai 2007 av Eremal Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Du må jo huske at spillet bare er 66% ferdig enda da, så kansje det er en trøst til alle småfeilene på grafikken. Jeg tror det blir knallbra til slutt likevel jeg da. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Det blir det nok . For jeg husker jo fra GTASA, du merka ikke alle grafikkfeilene før etter noen mnd. Og da hadde du allerede hatt en svært god spillopplevelse Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Sony har jo sagt selv at de begynner å nærme seg grensene til dagens Blu-Ray plater og planlegger å lage større blu-ray plater mot slutten av året. Det sier jo litt egentlig 8744430[/snapback] Det meste som kommer ut fra kjeften hos Sony bør taes med en god klype salt gutt. Lenke til kommentar
Nimenoz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Man får vel egentlig bare håpe på at IV får med seg det beste fra San Andreas, nemlig en radiokanal ala K-ROSE Sånn sett bortifra det, så kan jeg ikke si annet enn at jeg gjerne ville fryst meg ned noen måneder for å få dette spillet fort som faen Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Syns de kan komme med 1 Ny trailer snart ass... Den er jo nesten gamel den som de har Lenke til kommentar
albions Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Dette spillet må jo bli bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Syns de kan komme med 1 Ny trailer snart ass... Den er jo nesten gamel den som de har 8747358[/snapback] de sa det skulle komme noe ny info i juni... Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Syns de kan komme med 1 Ny trailer snart ass... Den er jo nesten gamel den som de har 8747358[/snapback] de sa det skulle komme noe ny info i juni... 8758581[/snapback] Kult da Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Man får vel egentlig bare håpe på at IV får med seg det beste fra San Andreas, nemlig en radiokanal ala K-ROSE "All my bitches, live in Texas" :!: Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 så GTA IV Blir litt bedre egetlig på PS3 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå