Gå til innhold

Nye GTAIV Screens

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Rockstar bør kanskje vente til Jul eller noe, så kunne de kanskje prøvd å gjort litt ekstra små ting, så det hadde blir enda bedre.. det hadde ikke gjort så mye.. best er best ;P Men noen som veit om det skal være sånn så man kan kjøpe klær? som i san andres ? ;P Det er så jævlig kult :p og har de rockstr sakt noe om en ny trailer snart ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Rockstar bør kanskje vente til Jul eller noe, så kunne de kanskje prøvd å gjort litt ekstra små ting, så det hadde blir enda bedre.. det hadde ikke gjort så mye.. best er best ;P Men noen som veit om det skal være sånn så man kan kjøpe klær? som i san andres ? ;P Det er så jævlig kult :p og har de rockstr sakt noe om en ny trailer snart ?

8715355[/snapback]

det blir sikkert utsettelser, pleier som regel å bli det må såpass store spill

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
så rockstar er iferd med og dumpe ps3 altså det virker sånn i hverfall hvis spillet er 60%  ferdig og de har ikke lagt ut noen bilder fra ps3 versjonen enda

8725194[/snapback]

nei tror ikke det?, kanskje 360 ser best ut, derfor de legger ut det først, eller en helt annen grun

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
tror det kommer til og se like bra ut på begge versjonene jeg. det blir kanskje kort og ofte loading på 360 og  sjeldnere , men litt lengre loading på ps3 grunnet formatene

8725240[/snapback]

i dont know... men litt rart at de ikke har sluppen noen PS3 bilder enda...

eller en trailer fra Ps3, kanskje fordi de ser helt like ut så det er ikke nødvendig

Lenke til kommentar

Kanskje dagen før lansering så roper dem ut : PS3 versjonen blir ikke ferdig før 2 år da vi høyest prioriterte X360 da flere eier den og at den er lett og lage spill til.

Da hadde jeg skaffet meg 360 på et blunk!

Litt mystisk at det ikke har kommet noen bilder til PS3 versjonen, for tidligere var det jo diskutert at det kanskje ikke skulle dukke opp no PS3 versjon når MS kom med pengekassa si. Skummelt :cry:

Lenke til kommentar
Kanskje dagen før lansering så roper dem ut : PS3 versjonen blir ikke ferdig før 2 år da vi høyest prioriterte X360 da flere eier den og at den er lett og lage spill til.

Da hadde jeg skaffet meg 360 på et blunk!

Litt mystisk at det ikke har kommet noen bilder til PS3 versjonen, for tidligere var det jo diskutert at det kanskje ikke skulle dukke opp no PS3 versjon når MS kom med pengekassa si. Skummelt  :cry:

8725906[/snapback]

da tror jeg sony hadde begynt og vifte med pengene også siden begge firmaene har enormt mye penger

Lenke til kommentar

Dette spillet som mange andre spill vi ser nå til dags har nok vært utviklet med tanke på 360 i hovedsetet pga mulige utviklingsverktøy og erfaring når de begynte på prosjektet. Derfor er nok deres 360 versjon den mest stabile og den som ser best ut siden de har fokusert på den fra byrjan. PS3 versjonen kommer nok etterhvert den og. Forhåpentligvis har de tatt i betraktning at det skal kjøres på begge plattformene og vi slipper å se enda et spill bli bedre på 360 fordi utviklerne tenkte at portingen kom til å være en enkel jobb når den ene versjonen er nesten ferdig.

Lenke til kommentar
Folk som tror Rockstar North ikke vet hva de driver med og rusher et spill i GTA-serien ut kan like godt logge seg av dette forumet og aldri komme tilbake, dere er ubrukelige. Rockstar North er i lag med Blizzard blandt de mest rutinerte gutta i industrien, og GTA IV blir nok neppe noe annerledes. Sier Rockstar en dato, så kommer spillet ut på den dagen, og ikke minst er ferdig den dagen. Den eneste grunnen til utsettelse av spillene til Rockstar har vert helt andre ting enn at spillet ikke er ferdig, som diverse hendelser her i den virkelige verden.

8704935[/snapback]

Nå vil jeg bare nevne at GTA:SA både var utsatt og virka rusha. Bl.a. var mange av gjengoppdragene samt terretoriene røft fjerna fra SF og LV (du kunne lure tilbake terretoriene ved en bug). Sant skal sies at slike store spill "alltid" vil ha bugs. I tillegg er det en del press fra Take 2 som sannsynligvis vil gå konk om GTAIV ikke blir en hit. Det var frykt for at det kom til å bli store romsteringer i Take2 ledelsen (som vil føre til utsettelse, eller i værste fall kansellering av GTAIV) da andelshaverene møttes tidligere i vår. Så at GTAIV skal bli rusha/utsettes er absolutt en aktuell problemstilling.

Heldigvis kan spill nå patches via. Xbox Live (for xbox), noe jeg tror R* kommer til å benytte seg ganske godt av. Det store spm er vel om PS3 kommer til å få noe fordel over Xbox pga. blu-ray. Jeg holder en liten lillefinger på at 120GB disken til xboxen ble innført etter press fra R* og at innehavere av xbox kan vente seg en heftig loading første gangen de laster spillet (for å lempe inn cache på HDD).

Grafikkmessig tviler jeg sterkt på at X360 og PS3 kommer til å ha noe særlig forskjell, de er riiimelig lik på den fronten. Derimot kan det tenkes at PS3 vil ha en fordel over X360 på antallet biler/fotgjengere, evt hvor variert nevnte er, pga prosessorkraft. Dog, tviler litt på at R* gidder å sette seg inn i å lage det til slik at GTAIV tar skikkelig ibruk cell prosessoren i denne omgang. Vi får se hvordan det utvikler seg på konsollfronten etterhvert, og hvorvidt det kommer et nytt GTA snart, siden GTAIV skal delvis basere seg på "episodic content".

Den britiske utgaven av OP2M påstår btw at det tar 1 time, ja 60 minutter, å reise fra en side av den nye Liberty City til den andre. Det nevnes ikke noe mer utover dette, så hvorvidt dette er med til fots, med bil, eller med helikopter sies ikke. Til alle dere som fortsatt tror at det engelske utsagnet "no airplanes" betyr at det ikke kommer helikopter med, så kan jeg nevne at en representant fra R* har sagt at det ikke er tilfelle, og at helikoptre er med i spillet.

Hmm merker jeg begynner å skrive ganske mye nå, kanskje jeg skal mekke en "what we know so far" tråd...

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at Rockstar har noe med Elite å gjøre. Og de kommer ikke til å bruke hardisken til så muche caching på 360 versjonen hvertfall. For hva skjer vel da om du sitter med en core og starter spillet?

Ellers tror jeg spillene vil være identiske. Kanksje 360 får litt mer steady framerate grunnet at spillet mest sansynligvis blir fokusert på den plattformen. Noe som jeg selv ikke liker, men slik er bransjen idag.

Lenke til kommentar
On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?

"Yep. To be honest with you we haven't solved all those riddles yet. Both of them have enormous challenges. Again, that's been an advantage having the guys at San Diego who are freakishly clever and full-time dedicated to us, but we're not there with either [format] yet. There are problems on both. We'll get there with both, but both have their own particular pleasures and pains."

Denne er henta fra begynnelsen av mai btw. Faren er jo at velger å ta ut ting fra GTA for å få det til å passe på DVDen.. Da blir det ganske skuff imo.

Lenke til kommentar
On PS3 you've got a guarantee that every machine is going to have a hard drive and, with Blu-ray, you've got plenty of storage, whereas on Xbox 360 there's no guarantee of a hard drive and you're working with the DVD format. Does that create limitations?

"Yep. To be honest with you we haven't solved all those riddles yet. Both of them have enormous challenges. Again, that's been an advantage having the guys at San Diego who are freakishly clever and full-time dedicated to us, but we're not there with either [format] yet. There are problems on both. We'll get there with both, but both have their own particular pleasures and pains."

Denne er henta fra begynnelsen av mai btw. Faren er jo at velger å ta ut ting fra GTA for å få det til å passe på DVDen.. Da blir det ganske skuff imo.

8731194[/snapback]

Kilde plz? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...