Gå til innhold

Nye GTAIV Screens

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nesten helt sjukt at det er 66% ferdig.

Aldri om dem rekker og bli ferdig med spillet til 16us 19 uk Oktober.

dem har holdt på med dette altfor lenge og bare kommet 66%. viss det skal komme i oktober så blir det enten et spill med brå slutt. Eller en uferdig GTA som mangler masse finpuss på detaljer elr inneholder masse bugs.

Håper dem heller utsetter spillet, en og gi oss et uferdig spill som mange forventer skal bli bra.

Lenke til kommentar
Var ikke imponerende, men det har ingen av GTA spillene vært. Håper hvertfall på at gameplayet blir bra.

8702505[/snapback]

Det vil nok se litt bedre ut i bevegelse. Det er noe jeg merker når jeg spiller spill. De ser som regel bedre ut hjemme hos meg selv, en de gjør som HDvideor osv på diverse nettsteder.

Lenke til kommentar

litt rart att folk faktisk er skeptisk til GTA4...er det ett spillselskap

som veit hva dei driver med så er det rockstar..66& ferdig bekymrer meg litt siden release faktisk er i oktober..men ingen bør tvile på att dette spillet vil eige både grafisk og gameplay messigt...;)

Lenke til kommentar

Grafisk sett kan det jo bli veldig bra, men det er gameplayer som virkelig teller! Håper på ENDA MER frihet til å gjøre absolutt hva jeg vil enn i det forrige spillet

(ikke det at det var lite frihet, men det hadde vært bra mer enda mer!)

Er enig med det noen av dere sier her, jeg vil heller ha spillet utsatt et halvår enn at de kommer med et rusha spill med mye bugs og en brå slutt.

Jeg tenker Rockstar fikser biffen!

Lenke til kommentar

Folk som tror Rockstar North ikke vet hva de driver med og rusher et spill i GTA-serien ut kan like godt logge seg av dette forumet og aldri komme tilbake, dere er ubrukelige. Rockstar North er i lag med Blizzard blandt de mest rutinerte gutta i industrien, og GTA IV blir nok neppe noe annerledes. Sier Rockstar en dato, så kommer spillet ut på den dagen, og ikke minst er ferdig den dagen. Den eneste grunnen til utsettelse av spillene til Rockstar har vert helt andre ting enn at spillet ikke er ferdig, som diverse hendelser her i den virkelige verden.

Lenke til kommentar
eg skjønner ikkje hva som er den bigga dealen med eksludering av fly..;)

kjøp blazing angels viss dere synes det er moro..og inkludere fly i GTA IV ville voldtatt gameplayet radikalt..er det ikkje bedre med eit meir realistisk look på ting...:)

8708353[/snapback]

Fordi flyving var noe av det morsomste å gjøre i san andreas når en var ferdig med historien. Da var det ut med jagerflyet og trikse. Det var jo kjempekult. Derfor synes jeg det er dårlig. Blazing Angels er ikke et så bra flyspill at det bør bli dratt inn som referanse en gang.

Lenke til kommentar

kjøp blazing angels viss dere synes det er moro..og inkludere fly i GTA IV ville voldtatt gameplayet radikalt..er det ikkje bedre med eit meir realistisk look på ting...:)

8708353[/snapback]

Fordi flyving var noe av det morsomste å gjøre i san andreas når en var ferdig med historien. Da var det ut med jagerflyet og trikse. Det var jo kjempekult. Derfor synes jeg det er dårlig. Blazing Angels er ikke et så bra flyspill at det bør bli dratt inn som referanse en gang.

8708417[/snapback]

ja men det virker som rockstar prøver og skape eit heilt anna spill her, san andreas og GTA IV bør kansje ikkje samanlignas.

Det som var artig i san andreas er kansje ikkje like bra i GTA IV. Her er det meir realisme noko som kansje ikkje blir lagt vekt på i san andreas sidan du kan som ghetto neger hoppe i eit jagerfly og ta ein tur mellom skyskraparane. Blazing angels var ein spøk..;)

Lenke til kommentar

8708353[/snapback]

8708417[/snapback]

Det er greit nok at Rockstar liker å være litt kontroversielle. Men selv Rockstar skjønner at implementering av fly i et spill med stor frihet og en by som til forveksling ligner New York bare kommer til å skape negative reaksjoner i USA. Og da ikke bare hos Jack Thompson og hans likesinnende, men også i spillmiljøer.

Lenke til kommentar

8708353[/snapback]

8708417[/snapback]

Det er greit nok at Rockstar liker å være litt kontroversielle. Men selv Rockstar skjønner at implementering av fly i et spill med stor frihet og en by som til forveksling ligner New York bare kommer til å skape negative reaksjoner i USA. Og da ikke bare hos Jack Thompson og hans likesinnende, men også i spillmiljøer.

8710245[/snapback]

Apropos; http://youtube.com/watch?v=akJcJj6q05U Bare å se reaksjonene her.. Fly i NY trokke det med det første

Lenke til kommentar

Kan ikke amerika snart komme seg over 9/11, herregud, hvor lenge skal de syte om det der. De tåler jo ingenting. Håper noen lager en mod med fly til spillet, så skal jeg fly inn i skyskrapere og ta bilde og legge ut på et amerikansk forum eller noe sånt. Litt fantastisk at amrikanerne nesten skal bestemme hva spill skal og ikke skal inneholde omtrent, det er jo bare et spill!

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Kan ikke amerika snart komme seg over 9/11, herregud, hvor lenge skal de syte om det der. De tåler jo ingenting. Håper noen lager en mod med fly til spillet, så skal jeg fly inn i skyskrapere og ta bilde og legge ut på et amerikansk forum eller noe sånt. Litt fantastisk at amrikanerne nesten skal bestemme hva spill skal og ikke skal inneholde omtrent, det er jo bare et spill!

8711590[/snapback]

Dette blir litt OT, men som du kansjke vet så er det fortsatt terrorister der ute og USA er i krig mot dem på flere fronter. Daglig blir amerikanske soldater drept, så alt som skjedde 9/11 er fortsatt høyaktuelt for alle amerikanere. Om mye av dette er amerikanerenes egen feil eller ikke er en annen diskusjon og har ikke noe med denne saken å gjøre.

Lenke til kommentar

8708353[/snapback]

Neida, fly er langt fra alfa omega for meg altså, men som bromle sier, i GTA:SA var det dritmoro å fly rundt som en gjøk. Jeg liker å fly jeg. Jeg skulle vært Supermann! :)

(Og forøvrig; det VAR faktisk en flyskole på San Andreas, så ghettoniggah'n lærte seg å fly! :D )

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

8708353[/snapback]

Neida, fly er langt fra alfa omega for meg altså, men som bromle sier, i GTA:SA var det dritmoro å fly rundt som en gjøk. Jeg liker å fly jeg. Jeg skulle vært Supermann! :)

(Og forøvrig; det VAR faktisk en flyskole på San Andreas, så ghettoniggah'n lærte seg å fly! :D )

8713474[/snapback]

hehe...glemte flyskolen..:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...