Gå til innhold

Nye GTAIV Screens

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

det enese og si på dette er at teksturene på bakken osv ser ganske lo-res ut.

går rykter om at PS3 får hi-res og 360 lo-res, skjønner ikke hvorfor men...

Lenke til kommentar

*våge seg ut på glattisen*

Hvis dette er tilfellet kan det hende det har noe med hvor mye plass du får inn på en DVD. Det er jo liten tvil om at mye av det snadderet vi har sett og hørt om nå kommer til å ta en god del plass. Og så mange forskjellige teksturer kommer til og ta sin andel disc plass.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Hvis dette er tilfellet kan det hende det har noe med hvor mye plass du får inn på en DVD. Det er jo liten tvil om at mye av det snadderet vi har sett og hørt om nå kommer til å ta en god del plass. Og så mange forskjellige teksturer kommer til og ta sin andel disc plass.

8696280[/snapback]

litt kjipt hvis det er saken, men det vi ser på bildene er bra nok for meg i lange baner...

Lenke til kommentar

8696280[/snapback]

litt kjipt hvis det er saken, men det vi ser på bildene er bra nok for meg i lange baner...

8696298[/snapback]

Jepp og det er jo tillogmed VIP screens ;)

Lenke til kommentar
Digg da..

Men nå må det være sånn så man kan svømme asså.. Det er drit når man kjører så detter man rett ned i vannet

8696730[/snapback]

Kunne jo svømme SA da, det var jo t.o.m oppdrag med svømming. De kan jo ikke ta bort det igjen håper jeg

Lenke til kommentar

Det går og rykter om at XBOX utgåva ikkje vil ha bilar med. For lite minne.

Alltid like bra når folk som ikkje anar kva dei snakkar om skal uttale seg :)

(siktar ikkje til nokon her -- men til opphavet av det ryktet som blir nemnt tidlegare i tråden)

Trur dykk seriøst at Rockstar lagar eit dårlegare spel til den konsollen som har installed base som 4,5 gongar så stor?

Lov å tenkje seg om to gonger før ein svarar. :)

Endret av dark by design
Lenke til kommentar

8696280[/snapback]

For et bestemt sted, for et bestemt scene kan man ikke ha mer texture detaljer enn det minnet kan romme. Blueray øker dog muligheten for mer varierte og unike textures gjennom hele spillet.

Lenke til kommentar

Ser jo fantastisk bra ut dette. Tror nok at Rock* vil tilrettelegge dette spillet meget godt for de med X360, ettersom det er flere X360 konsoller der ute (1 til meg i starten av August) enn PS3.

Detaljerikdommen i bildene er enormt mye bedre enn hva vi har sett i andre GTA spill, mye mer realistisk. Gleder meg som en unge til dette spillet kommer, et must have av årets spill.

Lenke til kommentar

Syns de skjermbildene var litt røtne, jeg. Det er jo en helt merkelig field of depth ute og går der. Synes ikke så godt på bildene i linken i første post, men på bildene hos IGN synes det bedre. Slik som på dette. Hvem er det som bare sitter og stirrer i vannet? Hvorfor skal bygningene i bakgrunnen være så uskarpe? Og dette... Hvordan kan både toget i forgrunnen og husene bakenfor være skarpe, når brua rett bak bygningene er så uskarp? Og teksturene på dette bildet er jo utrolig uskarpe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...