Gå til innhold

Brother HL-1240, billige toner?


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser etter billige toner til min Brother HL-1240 laser printer.

Dette er en skriver jeg fant på el-retur for ikke lenge sia, som viste seg å fungere helt fint, til idag..

Da fikk jeg først et helt fint ark, og det neste var uleselig og etter å ha rista toner kassetten ble den litt bedre, så jeg tror den er tom for toner, men den sier ikke ifra på noen måte :hmm: og den skal vel egentlig lyse på alarm og data i følge ei test side jeg printa ut.

"Alarm:

Alarm only: Cover open etc..

Alarm+ready: Paper empty or paper jam

Alarm+data: Toner low or toner empty"

 

Men siden jeg har funnet denne skrivern, så tenkte jeg at det er verdt å kjøpe toner til den hvis dem ikke er for dyre.

Hittil har jeg funnet noe som kalles armor toner, dette er hos yaha.no og koster 370 + frakt. og holder til ca 6 000 ark.

Den orginale toner kasetten heter TN6600

 

Men finnes det billigere alternativer?

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!

Jeg ser etter billige toner til min Brother HL-1240 laser printer.

Dette er en skriver jeg fant på el-retur for ikke lenge sia, som viste seg å fungere helt fint, til idag..

Da fikk jeg først et helt fint ark, og det neste var uleselig og etter å ha rista toner kassetten ble den litt bedre, så jeg tror den er tom for toner, men den sier ikke ifra på noen måte :hmm: og den skal vel egentlig lyse på alarm og data i følge ei test side jeg printa ut.

"Alarm:

Alarm only: Cover open etc..

Alarm+ready: Paper empty or paper jam

Alarm+data: Toner low or toner empty"

 

Men siden jeg har funnet denne skrivern, så tenkte jeg at det er verdt å kjøpe toner til den hvis dem ikke er for dyre.

Hittil har jeg funnet noe som kalles armor toner, dette er hos yaha.no og koster 370 + frakt. og holder til ca 6 000 ark.

Den orginale toner kasetten heter TN6600

 

Men finnes det billigere alternativer?

Lenke til kommentar

www.tonerangel.no gir deg en pris som halverer den du refererer til for Brother 1240 (TN6600). Definitivt et billigere alternativ. Topp kvalitet. High yield, 6000 sider. Eneste forskjellen er at du må helle i toneren i den tomme tonerkassetten selv, men gevinsten du henter inn for denne fem minutters egeninnsatsen gjør det til en avveksling hyggelig å kjøpe toner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...