Luunde Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg med søket av hovedkort ? Jeg har sokkel 775. Men, fordi jeg laget denne tråden, var det jo en hensikt, hensikten er som følger. på dette hk, vil jeg ha mere enn 6 sata porter. Det skal også støtte SLI. takker for alle nyttige svar. ' Luunde Lenke til kommentar
MrGrandmother Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 lurte på om det var noen som kunne hjelpe meg med søket av hovedkort ?Jeg har sokkel 775. Men, fordi jeg laget denne tråden, var det jo en hensikt, hensikten er som følger. på dette hk, vil jeg ha mere enn 6 sata porter. Det skal også støtte SLI. takker for alle nyttige svar. ' Luunde 8695639[/snapback] Dette kunne du strengt talt gjort selv, om du ikke er interessert i anbefalninger, bare en liste. Siden jeg kjeder meg, fyllte jeg inn kravene dine i prisguiden paa denne siden. https://prisguiden.no/vis_kategori....25&submit=S%F8k Verdens lengste URL, men OK. Min anbefalning om pris er en issue: Asus P5N32-E SLI Om du har nok penger, kjoep Asus Striker Extreme. Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Latskap på pc faktisk, det tror jeg neppe. Jeg bare sendte inn og spurte om dere kunne finne et hovedkort som er bra og hadde nok sata porter. jeg har funnet hk nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå