trust_any1 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) NCR 7880 Model 3000 står det bakpå. Dette må da være en passe utfordring til google-eksperter og butikkansatte? Jeg fikk den med etter å ha skifta den ut. Tenkte jeg skulle prøve å bli kvitt noen av ripene i glasset og se om den duger til noe. Er RS-232-tilkobling om det skulle utgjøre noe forskjell. Håper det er noen der ute med god tid! Endret 24. mai 2007 av trust_any1 Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Vill gjetning: Kanskje du finner en standarddriver under Keyboard drivers elns i windows. Isåfall skal det du leser bli skrevet inn der du måtte ønske som vanlig tekst. Good luck =) Lenke til kommentar
torma Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 kjapt søk på ncr.com gir dette Lenke til kommentar
trust_any1 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Jøss... Jeg så aldri for meg at det skulle være så enkelt som å gå til NCR... Googla bare villt... Takker og bukker! Nå må jeg bare få kobla opp den gamle PCen med seriellport! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå