FreshyG Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har problemer med å starte maskina mi. For etter jeg har bootet ferdig, kommer jeg inn på skrivebordet. Det tar ikke mer enn 2 sekunder før det kommer opp bluescreen. På bluescreenen kommer det opp: Technical Information: *** STOP: 0xc0000005,0x82090762,0x9A32F964,0x9A32F660 Noen som har peiling på hva jeg kan gjøre?` TUSEN TAKK PÅ FORHÅND. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 http://www.updatexp.com/0xC0000005.html Les litt her. Er riktignok til WinXP - men kan kanskje være noen clues. Lenke til kommentar
Franciscus Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Høres ut som et timingsproblem på minne. Når maskinen booter, trykk [Delete] for å komme inn i BIOS. Reset BIOS-en til factory settings. Hvis dette valget finnes ikke: Reset BIOS-en ved å slå av maskinen, og deretter å kortslute jumpern' på hovedkortet (mest sannsynlig ved siden av CMOS RAM batteri). Dersom det ikke virker, kan det være et minnebrikke som feiler. Ta ut alle brikkene, rens kontaktene og sett 1 brikke tilbake og se om dette løser problemet. Hvis ikke, prøv et annen minnebrikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå