Bamsemumsen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Folk som liker å lese gode bøker, kjenner til Philip Pullmans His Dark Materials/Den mørke materien-serien. Jeg elsker triologien Pullman har skrevet, og gleder meg utrolig mye til filmatiseringen. Chris Weitz er regissøren, og les hva han sier her. "Redd for å skuffe fansen", vel, ikke fuck up denne sier nå jeg. Uansett, meningen med emnet er å diskutere filmatiseringen. Dette er hjemmesiden til filmen, der kan du se trailer. Nicole Kidman skal være med. Dette høres ikke lovende ut. Hadde alltid sett for meg Lyra som en blond jente, Daniel Craig vil nok spille sin rolle bra. Endret 24. mai 2007 av Bamsemumsen Lenke til kommentar
snarius Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Eg vonar at filmen vert bra, for den skal eg LETT sjå! Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ser spennende ut. Har ikke lest boka enda, men skal lese den før jeg ser filmen. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Venter på å få låne boka av kjærsten. Gleder meg til filmen, men må lese boka først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå