Nautique Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Emne sier vel alt ;D Fant ikke ut med google.. Takker for svar Mvh Geisner Endret 24. mai 2007 av Geisner Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Dæven, perfekt strømforsyning om den ikke bråker så mye da, kabelstrømper og alt : P Lenke til kommentar
cp wiking Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har den OG den er VELDIG Stille, og 5års garanti Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Den har ikke samtlige kabler med strømper, men de andre kablene er flate og smale. De tar ikke opp noe særlig plass, og er lettere å bøye og håndtere. Alt utenom ATX-kontakten, 4 og 8 pin-kontakten er modulær. (Normalt for de fleste av denne typen). Følger også med masse kabler, alt hva man trenger. Og det skal mye til for å få vifta til å spinne fortere ja, hos meg sviver den på minimal hastighet hele tiden. I følge tester så klarte de ikke å få PSU til å knele under den høyeste belastningen en gang. Endret 26. mai 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Har denne PSUen på vei, gleder meg veldig. har bare lest positivt om den i tester Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå