subw00fer Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg er relativt uerfaren i bruken av Microsoft Movie Maker 2, og jeg lurer på hvordan man skal kunne lagre filmene man lager i andre filformater, som f.eks *.mpeg, *.mpg e.l. Den eneste filtypen jeg får lagret filmene i nå er *.wmv, og jeg finner dette litt upraktisk. All hjelp tas imot med takk. ~ subw00fer Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Når du skal lagre filmen din (Save Movie) får du av brukervennlighets- messige grunner ikke se hvilket format filmen blir lagret i automatisk, men hva den er tilpasset........ Jeg bruker å lagre mine få men desto bedre :wink: filmer i det såkalte DV-AVI PAL (25 Mbps) som (som navnet tilsier) er i AVI-format. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 PS! I movie Maker 1 (har ikke prøvd 2-eren) måtte du først velge "Others" i samme vinduet som du kan velge "low/medium/high quality" vinduet før du kunne velge filtype o.l. Som standard blir 98% av filene lagret automatisk som *.wmv. 8) Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 offtopic. gi meg en link så jeg får lasta ned movie maker 2.. Lenke til kommentar
subw00fer Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 tusen takk for hjelpen, Arisen One. jeg vil forøvrig anbefale å prøve Movie Maker 2, det skal vissnok være til en forbedring. ampfiler: du kan laste ned Microsoft Movie Maker 2 her: http://www.microsoft.com/windowsxp/moviema...emaker2beta.asp Lenke til kommentar
AMPFILER Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 tusen takk for hjelpen, Arisen One. jeg vil forøvrig anbefale å prøve Movie Maker 2, det skal vissnok være til en forbedring. ampfiler: du kan laste ned Microsoft Movie Maker 2 her:http://www.microsoft.com/windowsxp/moviemaker/downloads/moviemaker2beta.asp Takk skall du ha .. laster ned nå .. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 det er jo beta. Nei da venter jeg heller på at den blir ferdig.. Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 det er jo beta. Nei da venter jeg heller på at den blir ferdig.. Det hadde jeg og, muligens gjort, dersom ikke Windows Movie Maker 1-eren min hadde prøvd å sende error-report hver bidige gang jeg prøvde å lagre noe.... 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå