FN` Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Jeg bare lurte på når det vil bli lagt ut info om hvilke compoer som vil bli spilt på HW lan? Jo lengre dere venter med å poste dette, jo kjipere blir det for de som skal kjøpe biletter og ikke har tid til å vente! Det vil igjen resultere i at folk kanskje tar turen til Kristiansud og The Convention? Endret 24. mai 2007 av Continium Lenke til kommentar
MaxP2P Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Vel, jeg vil tro at prioriteten nå ligger på å få de fleste crew'ene i gang, slik at de kan operere uavhengig og på egenhånd, og at ting begynner å gå litt kjappere. Men info om compoer regner jeg uansett med kommer i _god_ tid før vi engang begynner å nærme oss LAN'et, slik at de fleste trenger nok ikke å bekymre seg for det. De som vet de skal på lan'et kjøper jo billetter uansett, og de som er der bare for compo'ens skyld, kommer vel ikke til å ha noe trøbbel med å vente med tanken på hvor store premier vi fikk til i fjor =P Lenke til kommentar
DelCasa Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Vi forventer å kunne offentliggjøre listen over samtlige titler det skal konkurreres i i løpet av kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg