Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ny ip med ventelo bluecom?

Anbefalte innlegg

Tja, har nå blitt ip banna på battle.net i over 1 døgn pga for mange games på 1 time. Så nå er ipen min banna og jeg trenger å få ny ip. Noen som vet om ventelo kjører fast ip uten at man betaler for det nå? har hatt internetten ute i 1 time og fikk ikke ny ip.

mange som er missfornøyd med bluecom etter ventelo tok over btw?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tja, har nå blitt ip banna på battle.net i over 1 døgn pga for mange games på 1 time. Så nå er ipen min banna og jeg trenger å få ny ip. Noen som vet om ventelo kjører fast ip uten at man betaler for det nå? har hatt internetten ute i 1 time og fikk ikke ny ip.

mange som er missfornøyd med bluecom etter ventelo tok over btw?

8695079[/snapback]

Har du flere nettverkskort i pcen kan du sette internettkabelen i det andre kortet, da vil du få ny ip :). Ip-lease hos ventelo er 24 timer, og etter det er det stor sjanse for at du får samme ip igjen. Har hatt samme ip på min pc i hele år.

Lenke til kommentar

For å svare på det siste først, jeg er meget lite fornøyd med Bluecom etter at Ventelo tok over. Mye problemer med kundeserveice, men linjen fungerer egentlig stabilt nok. Tok laaaang tid før jeg fikk oppgradert hastigheten til den jeg egentlig skulle ha.

For å bytte ip må du bytte mac adresse. Du kan enten bytte nettverkskort eller bruke et fake mac program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...