lin22 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tja, har nå blitt ip banna på battle.net i over 1 døgn pga for mange games på 1 time. Så nå er ipen min banna og jeg trenger å få ny ip. Noen som vet om ventelo kjører fast ip uten at man betaler for det nå? har hatt internetten ute i 1 time og fikk ikke ny ip. mange som er missfornøyd med bluecom etter ventelo tok over btw? Lenke til kommentar
_Einar_ Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tja, har nå blitt ip banna på battle.net i over 1 døgn pga for mange games på 1 time. Så nå er ipen min banna og jeg trenger å få ny ip. Noen som vet om ventelo kjører fast ip uten at man betaler for det nå? har hatt internetten ute i 1 time og fikk ikke ny ip. mange som er missfornøyd med bluecom etter ventelo tok over btw? 8695079[/snapback] Har du flere nettverkskort i pcen kan du sette internettkabelen i det andre kortet, da vil du få ny ip . Ip-lease hos ventelo er 24 timer, og etter det er det stor sjanse for at du får samme ip igjen. Har hatt samme ip på min pc i hele år. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 For å svare på det siste først, jeg er meget lite fornøyd med Bluecom etter at Ventelo tok over. Mye problemer med kundeserveice, men linjen fungerer egentlig stabilt nok. Tok laaaang tid før jeg fikk oppgradert hastigheten til den jeg egentlig skulle ha. For å bytte ip må du bytte mac adresse. Du kan enten bytte nettverkskort eller bruke et fake mac program. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har Ventelo Bluecom jeg også, og som _Einar_ sier så stemmer dette med IP release. Her i huset løses problemet med at jeg har 2 stk Speetouch 608 Business modem som jeg bytter på med. Lenke til kommentar
lin22 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 hele 24 timer ja :\ husker jeg kunne nappe kabelen inn og ut med telenor å få ny ip fake mac program ? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ring Ventelo og be dem gi deg ny IP-adresse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå