Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Penis lukter uansett om jeg vasker

Gjest Gjest_Erik_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Erik_*

hei

er det vanlig at når jeg tar forhuden ned så lukter det litt hmm hva skal jeg si "penis" lukt? Jeg vasker penisen under forhuden hver dag og mange ganger bruker jeg intimsåpe..

men allikevel litt etterpå så lukter det litt kan jeg merke når jeg drar ned forhuden. Er dette vanlig? Hva vil jentene si hvis de skal gi BJ og det lukter?

Det lukter uansett "penis" om jeg har kukost eller ikke. som vanlig har jeg ikke kukost har ganske god hygiene vil jeg si.. men det lukter :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Overdrevet vask av intime deler kan i allefall gjøra at det lukter mye verre hos jenter.

Og hvis du ikke er flink nok til å tørke etter at du har dusja/vaska deg blir det paradis for soppdannelse.

8695239[/snapback]

Æsj, jeg sitter å spiser for fasan :!:

EDIT: Spøkte med deg

Prøv å vask penis med bare vann, kanskje det hjelper? :ermm:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Overdrevet vask av intime deler kan i allefall gjøra at det lukter mye verre hos jenter.

Og hvis du ikke er flink nok til å tørke etter at du har dusja/vaska deg blir det paradis for soppdannelse.

8695239[/snapback]

Æsj, jeg sitter å spiser for fasan :!:

EDIT: Spøkte med deg

Prøv å vask penis med bare vann, kanskje det hjelper? :ermm:

8695298[/snapback]

OFT: Databamse, hvorfor i guds navn og rike spiser du mens du surfer sex og samlivs forumet? :ph34r:

Anyways, OT: Jeg pleier alltid og bruke kun vann. Av og til såpe som er ment til formålet. Husk også å ikke overdrive vasken.

EDIT: Leif

Endret av Tnn
Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Erik_*

Jeg bruker nesten aldri intimsåpe, maks 2 ganger i uka. Er nok ganske sikker på at det ikke er noe sopp eller noe, er liksom helt ren under forhuden.

Men skal begynne å bruke håndkle for å tørke av penishode, takk for tipset. Tror det skal gå bra, er ikke så følsom at det gjør vondt liksom :p

Lenke til kommentar

Man skal ikke bruke såpe på kjønnsorganet. Intimvask er en ting men aldri såpe. Det bare tørker ut huden og får penis til å skape mer fuktighet og det betyr mere lukt.

For meg holder det og bare dusje den uten noe ekstra.

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...