Gjest Gjest_Erik_* Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hei er det vanlig at når jeg tar forhuden ned så lukter det litt hmm hva skal jeg si "penis" lukt? Jeg vasker penisen under forhuden hver dag og mange ganger bruker jeg intimsåpe.. men allikevel litt etterpå så lukter det litt kan jeg merke når jeg drar ned forhuden. Er dette vanlig? Hva vil jentene si hvis de skal gi BJ og det lukter? Det lukter uansett "penis" om jeg har kukost eller ikke. som vanlig har jeg ikke kukost har ganske god hygiene vil jeg si.. men det lukter Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Er vel bare penis som driver med sin egen lille rens? Det lukter nok penis uansett. Samme med Vagina, lukter sikkert der også. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Alt har sin egen lukt, men spørs hvor sterk lukten er. Jeg vet ikke helt hvordan det er , men sopp kan danne en ekstra lukt så vidt jeg vet om. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Regner med at Trådstarter har kjent lukten flere ganger, noe sikkert både du og jeg også har Hurt. Men han har sikkert ikke sopp, da ville det luktet ekstra ille og man burde vel sett det? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Overdrevet vask av intime deler kan i allefall gjøra at det lukter mye verre hos jenter. Og hvis du ikke er flink nok til å tørke etter at du har dusja/vaska deg blir det paradis for soppdannelse. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ja, men ihåp om at trådstarter ikke skal bli hypokonder ; som Tnn sa, sopp burde man da klare å se ? Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Overdrevet vask av intime deler kan i allefall gjøra at det lukter mye verre hos jenter. Og hvis du ikke er flink nok til å tørke etter at du har dusja/vaska deg blir det paradis for soppdannelse. 8695239[/snapback] Æsj, jeg sitter å spiser for fasan :!: EDIT: Spøkte med deg Prøv å vask penis med bare vann, kanskje det hjelper? Endret 24. mai 2007 av Databamse Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Overdrevet vask av intime deler kan i allefall gjøra at det lukter mye verre hos jenter. Og hvis du ikke er flink nok til å tørke etter at du har dusja/vaska deg blir det paradis for soppdannelse. 8695239[/snapback] Æsj, jeg sitter å spiser for fasan :!: EDIT: Spøkte med deg Prøv å vask penis med bare vann, kanskje det hjelper? 8695298[/snapback] OFT: Databamse, hvorfor i guds navn og rike spiser du mens du surfer sex og samlivs forumet? Anyways, OT: Jeg pleier alltid og bruke kun vann. Av og til såpe som er ment til formålet. Husk også å ikke overdrive vasken. EDIT: Leif Endret 24. mai 2007 av Tnn Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tråden flyttes til Helse-kategorien. Diskusjon om hvor tråden skal ligge på forumet er OT, og flere innlegg er slettet. Rapporter, send PM, eller hold kjeft. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Tørke penishodet med håndkle er det mange som har problemer med da. Mange som ikke er omskåret er ganske så følsomme der. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Erik_* Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg bruker nesten aldri intimsåpe, maks 2 ganger i uka. Er nok ganske sikker på at det ikke er noe sopp eller noe, er liksom helt ren under forhuden. Men skal begynne å bruke håndkle for å tørke av penishode, takk for tipset. Tror det skal gå bra, er ikke så følsom at det gjør vondt liksom Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Du kan prøve å bruke såpe oftere? Se om det blir noen forandring. Eller være litt hard med vaskingen, type lett skrubbing. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Pass på at det er helt tørt under forhuden når du drar den tilbake, ja. Fuktighet kan jo skape lukt. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 (endret) Man skal ikke bruke såpe på kjønnsorganet. Intimvask er en ting men aldri såpe. Det bare tørker ut huden og får penis til å skape mer fuktighet og det betyr mere lukt. For meg holder det og bare dusje den uten noe ekstra. Endret 31. mai 2007 av RougeAlien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå