paal_engen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Tenkte å kjøpe meg et surroundanlegg, men stuen min er ganske liten (ca 3.5mX3m). Så for at det ikke skal bli for dominerende tenkte jeg å kjøpe høytalersystem basert på satelitthøytalere eller tilsvarende. Er det noen som har gode råd for hva jeg bør kjøpe? Har sett på B&W Mini Theatre Høyttalersystem, og det er noe i denne stilen jeg vil ha. Kanskje dette er hva jeg bør kjøpe? Tenkte å bruke opptil ca 15 000 kr... Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 15 000 for et anlegg til en så liten stue? Fy,ikke verst Om du googler på Bose tror jeg du vil finne en del som hadde passet deg,de er noen av de beste på å lage god lyd på liten plass B&O er også gode på dette. Lenke til kommentar
paal_engen Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 15 000 for et anlegg til en så liten stue? Fy,ikke verst Om du googler på Bose tror jeg du vil finne en del som hadde passet deg,de er noen av de beste på å lage god lyd på liten plass B&O er også gode på dette. 8695140[/snapback] Takk for d, skal sjekke d ut. Ja, d koster å ha både design og skikkelig kvalitet Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Har ikke selv hørt det B&W settet, men skal være godt det. Hvis du velger å bruker litt mer har jeg en sikker vinner her. Det er Tannoy Arena Dette er noe av det beste jeg har hørt av ferdig sett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå