Dødskalkunen Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Var tilfeldigvis innom Fox sine hjemmesider og fant en serie som så ganske bra ut, reality serien, On The Lot. Serien ligner litt på Idol, men denne går ut på å lage film i stedet for å synge. Dommerene består av Carrie Fisher, Brett Ratner, Jon Avnet og Garry Marshall. Les mer på www.thelot.com. Ganske bra serie nå som alle andre serier har tatt pause. Endret 24. mai 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har sett første episode av denne serien også. Veldig bra underholdning nå som det har vært så mye sang, musikk og dans. Anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Ingen flere som har sett denne serien? Det har komt ut 2 episoder, og det blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Joa. Og jeg synes det var veldig underholdene, alltid morrsomt å se på folk drite seg ut. Nesten så flau på deres vegne at jeg har lyst til å gjemme meg under stolen Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Joa. Og jeg synes det var veldig underholdene, alltid morrsomt å se på folk drite seg ut. Nesten så flau på deres vegne at jeg har lyst til å gjemme meg under stolen 8712349[/snapback] Fint at flere ser på serien. Haha, det er enormt morsomt når folk driter seg ut. Spesielt morsomt med han fyren som tok helt av med det belte. Ny episode i morgen og på onsdag, gleder meg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) så første episode , og denne var litt kjedelig syntes nå jeg var ikke helt den type underholdningen jeg liker... Endret 6. juni 2007 av CrypTo2k Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 så første episode , og denne var litt kjedelig syntes nå jeg var ikke helt den type underholdningen jeg liker... 8800014[/snapback] Se andre episode, blir mye kjekkere når de begynner å lage film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå