Gå til innhold

PC-blader. Hva bør jeg velge?

Anbefalte innlegg

Har nå fått lyst til å begynne å abbonere på en eller annen form for IT-tidskrift igjen. Har tidligere vært abbonement på både pcpro, hjemmepc og "komputer for alle"(det begynner å bli en stund siden:P), men føler ikke at noen av disse lenger møter min behov; de er litt for enkle og jeg skulle gjerne hatt litt mer detaljert stoff på et litt mindre overfladisk plan. Mye av det disse skriver er beregnet å nå ut til folk flest, også de uten den store kunnskapen fra før av.

Jeg er hovedsaklig interessert i hardware(nyheter, tester ol), programvare(nyheter, tester, guider ol), mobil, bilde og lyd, foto og spill. Egentlig det som er vanlig inventar i et datablad...

Har også lest en del utgaver av PC World (Norge) og det er i og for seg helt ok, men det blir feil fokusering for min del... Bla er det er del bedriftsaktuelt stoff..

Hva bør jeg velge? Kan gjerne være på engelsk, eventuelt norsk...

Sett på PCWorld(UK), pcpro(UK) og et annet som jeg ikke husker navnet på..:p Noen som har noen erfaringer?

...og gidder ikke høre på at alt finnes på nettet osv. Jeg liker å ha et blad å lese på senga, dassen, toget og lignende steder, og fortrekker helt klart å lese på papir fremfor en skjerm.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dear Subscriber,

PC MAGAZINE appreciates your inquiry and

welcomes the opportunity to serve your needs.

We have received and processed your subscription

order for 50 issues. Your credit card account

has been charged $121.76.

Thank you for subscribing to PC MAGAZINE and we

hope you enjoy every issue.

Sincerely,

Sarah

Customer Service

PC Magazine er ganske billig, men PCPro er mer rettet til brukere som har litt peiling.

Endret av jokab
Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dear Subscriber,

PC MAGAZINE appreciates your inquiry and

welcomes the opportunity to serve your needs.

We have received and processed your subscription

order for 50 issues. Your credit card account

has been charged $121.76.

Thank you for subscribing to PC MAGAZINE and we

hope you enjoy every issue.

Sincerely,

Sarah

Customer Service

8717228[/snapback]

Hva i f!

Endret av narutofan
Lenke til kommentar

PC Magazine var jo helt sinnsykt billig. Ved innmelding kan man få 50 nummer for 40$ :o (+ ca 2$ pr blad i porto)

Men hvor mange utgaver er det i året? Hvor mye innhold er det i hvert nummer? Kan bli skeptisk når man ser på prisen :p

Ellers takker jeg for svar:D! Alt om data høres bra ut, men vet ikke om jeg holder ut å lese dansk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...