Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er Derbi Best ? <3


Anbefalte innlegg

noen som mener at Derbi er den beste sykkelen. Eller er den det??

 

Hvilken sykkel har du??

 

Noen som er imot Derbi?

 

Jeg har en Derbi Gpr 125cc. Den er fabelaktig.....

Denne sykkelen er i hele mitt hjerte, noen som mener det samme som meg?

Endret av Derbiboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

derbi årets sykkel produsent ??! :!: så du mener altså at derbi er bedre en Kawasaki , Ducati , Honda , Yamaha osv ? for guds skyld , det er snakk om 50 og 125cc sykkler , så har de vel en 600cc som btw ser ut som et ellers så lite helvette :p

 

Å AM6 å derbi motorene er ca det samme , bare at det er brukt litt anneledes matriell bruk og feste funksjoner. Muligens derbi har en LITT sterkere motor , men i det tilfeldet så er det altså snakk om 50cc , å det er tross alt ikke så stor forskjell at det gjør noe

 

å på 125cc bruker derbi Yamaha motor , så .

 

greit nok Derbi er gode mopeder , jeg eier selv en derbi å er strålende fornøyd med denne , ikke noe problemer enda . men blir for dumt å lage en sånn tråd ass.

Lenke til kommentar

Mopedmotorene til Derbi er vel egentlig 80 kubikkere, og har også veiv og sånt som er tilpassa 80 ccm sylinder, mao litt kraftigere saker enn hva som sitter i/rundt AM6 motoren.

 

Derbi er vel det som går best plombert, ihvertfall X-Race/X-treme. Kvaliteten er vel lik som de fleste andre sykler. Tar man pent vare på sykkelen holder den selvsagt lenger. Jeg har ikke hatt noen problemer med min, og angrer ikke på kjøpet. :)

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
BS det om 80cc motorer, man ser jo VELDIG tydlig hvor lenge en Derbi motor, helt stock holder med en 80cc sylinder.

8695457[/snapback]

 

Jeg har snakket med folka å Solbergs motorsport og de sa det samme. Men jeg antar at den eventuelle 80cc sylinderen som da i tilfeldet er på er så daulat som det går and.

Lenke til kommentar
Herrefaen, jeg er så lei av å høre om derbi at jeg spyr.

''ÅHH! JEG ELSKER DERBIMOTORENE, AM6 ER NOE SHIT''

 

 

Hater MC forumet her.

8695917[/snapback]

 

Jeg starter å bli lei av all sytingen din over folk her på mc forumet suger jeg , du viser tydlig at du er selv svært overbeskytende for denne AM6 motoren din , så du er ikke stort bedre en andre skal du vite. Jeg føler selv at jeg har skjærpet meg på det området da :wee: vist du virkelig hater MC forumet her så kan du egentlig bare holde deg til Hardware og andre forumenen her på diskusjon , alt er opp til deg

 

men skal selv si at jeg synst denne tråden er idiotisk.

Lenke til kommentar
Herrefaen, jeg er så lei av å høre om derbi at jeg spyr.

''ÅHH! JEG ELSKER DERBIMOTORENE, AM6 ER NOE SHIT''

 

 

Hater MC forumet her.

8695917[/snapback]

 

Jeg starter å bli lei av all sytingen din over folk her på mc forumet suger jeg , du viser tydlig at du er selv svært overbeskytende for denne AM6 motoren din , så du er ikke stort bedre en andre skal du vite. Jeg føler selv at jeg har skjærpet meg på det området da :wee: vist du virkelig hater MC forumet her så kan du egentlig bare holde deg til Hardware og andre forumenen her på diskusjon , alt er opp til deg

 

men skal selv si at jeg synst denne tråden er idiotisk.

8696095[/snapback]

 

Åja, sier solen selv. Du er lei av sytingen min? Åja, se på ditt eget rykte her du.

 

Jeg starter å bli lei av all sytingen din over folk her på mc forumet suger jeg

 

Hva? (...) mc fourmet suger jeg? Hvordan settning er det?

 

Når har jeg sagt at jeg syns AM6 er så fantastisk? -Nei, jeg har aldri sagt den er bedre eller tøffere eller kulere (eller hva faen du vil) enn derbimotoren.

Ja, derbimotoren er teknisk bedre en AM6, JEG SA DET! Åhh, jeg lider...

 

Get serious, hvorfor skal vi diskutere dette hele tiden?

 

 

OG hvis du er lei av sytingen min, hvorfor i helvette leser du postene mine da?

Endret av Thewiz
Lenke til kommentar
Herrefaen, jeg er så lei av å høre om derbi at jeg spyr.

''ÅHH! JEG ELSKER DERBIMOTORENE, AM6 ER NOE SHIT''

 

 

Hater MC forumet her.

8695917[/snapback]

 

Jeg starter å bli lei av all sytingen din over folk her på mc forumet suger jeg , du viser tydlig at du er selv svært overbeskytende for denne AM6 motoren din , så du er ikke stort bedre en andre skal du vite. Jeg føler selv at jeg har skjærpet meg på det området da :wee: vist du virkelig hater MC forumet her så kan du egentlig bare holde deg til Hardware og andre forumenen her på diskusjon , alt er opp til deg

 

men skal selv si at jeg synst denne tråden er idiotisk.

8696095[/snapback]

 

Åja, sier solen selv. Du er lei av sytingen min? Åja, se på ditt eget rykte her du.

 

Jeg starter å bli lei av all sytingen din over folk her på mc forumet suger jeg

 

Hva? (...) mc fourmet suger jeg? Hvordan settning er det?

 

Når har jeg sagt at jeg syns AM6 er så fantastisk? -Nei, jeg har aldri sagt den er bedre eller tøffere eller kulere (eller hva faen du vil) enn derbimotoren.

Ja, derbimotoren er teknisk bedre en AM6, JEG SA DET! Åhh, jeg lider...

 

Get serious, hvorfor skal vi diskutere dette hele tiden?

 

 

OG hvis du er lei av sytingen min, hvorfor i helvette leser du postene mine da?

8696187[/snapback]

 

 

ekwathne : det er ingen diskusjon om vilken motor som er best dette her :p

 

ryktet jeg har her var nok det at jeg var ganske overbeskytende ovenfor derbi motoren, noe jeg muligens var , men i de siste måndene har jeg skjerpet meg betraktelig . Og jeg er i det minst sakelig , å ikke kommer inn i en derbi post å * omg jeg spyr av derbi , hater dette MC forumet OMG * eller * OMG fanboy anyone? * sånne ting , stort sett det jeg ser meg leid på at du skal fyre på alle plugger hver gang det blir nevnt derbi .

 

Men nå går dette her helt Off-topic, så beklager for det :)

Lenke til kommentar

Når du sa "Omg, fanboy anyone" om posten min, begynte jeg å lure litt på om du var en seriøs person eller ikke.. Jeg hadde nettopp skaffet meg en Derbi, å elsket denne over alt på jord (skjønner.. ? ). Så sier jeg bare hva noen jeg kjenner hadde opplevd på sine CPI'er.. Så blir du jo helt "......" . Excuse me liksom.

Det blir for dumt å henge ut andre ^^

 

Evil-Duck syter ikke ;) Han virker faktisk veldig smart ;)

...og TheWiz, jeg mener at du er det og ;)

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Derbi e berre noke drit...en kompis av meg har de, og den blir ødelagt med en gang..

 

Suzuki, Honda, Kawasaki e skjikklige merker;)

8699795[/snapback]

Kawasaki moped?

 

Men hvordan behandler denne kamraten din mopeden sin da? Og hva er det som blir ødelagt på den?

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
ville ikke sakt at ein derbi senda er orginal 80 ccm på mitt topplokk så står det nå 49ccm

8699980[/snapback]

 

Congratz mr ZmartAzz ?

 

Har du i det hele tatt lest posten ?

Påstanden: Derbi motoren har veiv, veivlager og clutch ment for 80cc sylinderkit.

Men det er og forblir en påstand for "lese hester" som egentlig aldri tør å få olje på henda.

 

Slutt og les i blader og på Mopedportalen, samt her på Hw, når motoren ikke tåler en 80cc sylinder, så er den vel ikke ment for 80cc ? Jeg har iallefall ikke sett det :)

 

Isåfall : Er da Am6 også laget for 80cc da ? Husker sist gang jeg fyra Malossi MHR 80cc på orginal veiv, clutch og veivlager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...