Gå til innhold

Skjermkort og Hovedkort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe ja , dette skjermkortet er jo sjukt ,, du trengeri kke så bra med mindre du har en stor skjerm , men havna på 9500 , man får jo mye billigree , du spessiserte ikke helt hva du skulle ha det til ,

og nei , dette her har nok ikke så store problemer med og kjøre crysis , du kan i så fall gå ned til 8800gtx og legge til 2gig til med ram

 

Handlevogn.

Endret av Nokia_dell
Lenke til kommentar

Jeg skjønner.

 

Innemellom har div. nettbutikker tilbud på GTX, så da kommer de ned i rundt 4000kr har jeg sett.. men det innebærer å vente på et nytt tilbud et sted :(

 

Men det er ikke et dårlig kort allefall :)

 

 

edit: Hvor har du bestilt fra, og hva er max grensa di med frakt??

Endret av CyMTeC
Lenke til kommentar

Det kommer på 8510kr på nettshop.no uten vifta..

 

Vil anbefale Noctua UH12F. Den passer akkurat og er utrolig stillegående.. Har stilt den ned på 30% rpm og CPU er på 30c idle @stock. 36-38c @3.1 har en E6300.

 

Med Noctua vifta kommer alt sammen på 8 605,- + frakt hos nettshop.

 

Dette er oppsettet hos netshop.no: MSI 8800GTX, OCZ 8500 SLI 2GB DDR2, eVGA 680i , Noctua UF12H

 

Jeg synes ikke det så veldig dårlig pris det ;)

 

 

edit: Gå for det billigste GTX du finner, det er bare hva som følger med i bundelen som er forskjellen.

Endret av CyMTeC
Lenke til kommentar

Ah. Hvis du skal ha nytt kabinett, så blir det raskt noe dyrere. Men det kommer jo også ann på hvor raskt du må/vil ha maskina di.

 

Hvis du har et fungerende kabinett nå, så kan du jo kjøpe GTX kortet og innvestere i ett kabinett senere når du har penger ;)

 

Når AMD slipper de nye Radeon korta vil nVidia senke prisene på sine.

Lenke til kommentar

Har ikke noe kabinett for øyeblikket og er litt utolmodig for det er ca et år siden jeg startet å drømme om en ny gamer PC :p

 

mener du virkelig at GTS ikke hammler opp med dagens spill og de noe nyere framme i tiden? viss ja får jeg vell abryte og spar noen måneder til da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...