CeFoWn Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Heya vis jeg går innpå Wireless Zero Config og går videre til ----> Gjenoppretning også fikser jeg på instillingene som Første feil: kjøring av program Andre feil: kjøring av program Påfølgende feil: kjøring av program og til sist Nullstill feilteller etter "eks" 45 dager trykker på "også tilføy feiteller på slutten av kommandolinjen (/fail=%1%)." dette hjelper meg sånn at spille slutter å stoppe opp, det vil si eg spiller et minutt "det stopper opp" også kan eg spille igjen". Men vis jeg fikser på disse instillingene og dem forblir sånn. Vil det skaffe noe konsekvenser over datamaskinen min? vil noe bli ødelagt? og vis jeg fikser på instillingene og tar dem tilbake som den var, vil det skje noe da? trenger hjelp av noen som har erfaring med dette her ;D og seriøse svar hjelper virkelig på mitt humor! Hilsen CeFoWn Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Tror kanskje du må forklare problemet ditt litt bedre, samt hvilket utstyr du har i nettverksamenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå