wolf91 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har Home edition har masse feil med dll filer og registeret. Så jeg lurte på om det hjelper vis jeg formaterer hdd og innstaler profesional? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Ja, tror nok en formattering vil hjelpe...Men ikke sikkert det er nødvendig....Er det lenge siden en formattering så ville jeg nok anbefalt deg og foramettere allikevell...Greit og blir kvitt endel av rusket og rasket som ligger på disken da.... Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Har nettop formatert den. Fikk feil med dll filer når jeg oppdaterte den fra windows, så jeg må ha profesional. Men vil det hjelpe om jeg sletter alt fra hdd og innstalere profesional? Endret 24. mai 2007 av wolf91 Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har nettop formatert den. Fikk feil med dll filer når jeg oppdaterte den fra windows, så jeg må ha profesional. Men vil det hjelpe om jeg sletter alt fra hdd og innstalere profesional? 8694516[/snapback] Er vel tvilsomt at det skulle bli noe bedre med XP professional da. En full formatering og ny installasjon av XP Home skulle vel fikse dette. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Har formatert hdd fullt. Og innstalert xp, men microsoft ødela dll filer og hele registeret. Vis jeg formaterer hdd fullt og innstalerer profesional vil det bli bedre da? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har du en Windows XP pro liggende så prøv den og se om det blir bedre da...Tipper at det kan være noe galt med Home edition cd`n din siden du får opp samme feilen hele tiden .... Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har formatert hdd fullt. Og innstalert xp, men microsoft ødela dll filer og hele registeret. Vis jeg formaterer hdd fullt og innstalerer profesional vil det bli bedre da? 8694740[/snapback] Hva mener du med Microsoft? Windows Update? Trur nok ikke at løsningen er å kjøpe Professional da, men heller finne årsaken til at dll filene blir korrupte. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har du en Windows XP pro liggende så prøv den og se om det blir bedre da...Tipper at det kan være noe galt med Home edition cd`n din siden du får opp samme feilen hele tiden .... 8694797[/snapback] Veldig sannsynlig det er no med cdn hans ja.. Kan jo å forsøke få tak i en annen cd å prøve med.. Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 ja windows update, leste at det var noe med oppdateringene dems som gjorde dll filer korupte! Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Men kan det ha noe med at jeg innstalerer fra en recovery cd? Kan det hjelpe og innstalere servicepack2 igjen? Endret 24. mai 2007 av wolf91 Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hehe...sp2 er jo et must da....Ta en formattering du og når du har gjort det så installerer du et AV program hva du nå enn måtte ville bruke da....Når det er gjort så tar du alle oppdateringene fra Windows update.....Legg inn pro versonen hvis du har den....jeg ville gjort det og har gjort det da... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Den siste posten fikk meg til å skjønne hva han mente... For en stund tilbake, ga Microsoft ut en sikkerhetsoppdatering til Windows, som skapte trøbbel for mange, pga dll base adressen som noen dll-er hadde var innenfor system delen av minnet. Løsningen er å laste ned nye drivere fra produsenten av driverene (var et spesielt lydkort) Lenke til kommentar
wolf91 Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 Et spesielt lyd kort, hva mener du med det? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 skriv ned hele feilmeldingen din, akkurat som den står på skjermen din, da blir det lettere for meg å finne en løsning på problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå